Menu

تاریخ عرضه اولین محتوای‌اضافه Jump Force مشخص شد

بازی جدید Bandai Namco یعنی Jump Force هفته گذشته عرضه شد اما نتوانست نمرات عالی کسب کند. در هر حال، کسانی که از بازی لذت برده‌اند شاهد محتویات اضافه مختلفی در آینده نزدیک خواهند بود. در آخرین شماره V-Jump خبر از انتشار یک محتوای‌اضافه در ماه مه آمد است.

اطلاعات بیشتری در دسترس قرار نگرفت اما به نظر می‌رسد در این DLC شاهد یک یا دو شخصیت جدید خواهیم بود. اگر Bandai Namco رویه Dragon Ball FighterZ را پیش بگیرد، احتمالاََ در هر بسته‌الحاقی شاهد دو شخصیت جدید باشیم. تعداد 9 محتوای‌اضافه برای بازی در نظر گرفته و تایید شده است، Jump Force Ultimate Edition یک نسخه Season Pass است که از طریق آن به تمامی DLCها دسترسی خواهید داشت.

بازی Jump Force شرکت Bandai Namco شخصیت‌های نمادین 50 سال اخیر را کنار هم جمع کرده، اما دو شخصیت انیمه Death Note که در انتهای تریلر مربوط به این بازی دیده می‌شوند، در این عنوان مبارزه‌ای قابل بازی نیستند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وبسایت Comicbook، اگر شما تریلر معرفی بازی را تماشا کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که "یاگامی لایت" و "ریوک"، دو شخصیت اصلی از انیمه Death Note، در حال نگاه کردن به نیویورک از بالا هستند، در حالی که شخصیت‌هایی مثل "ناروتو"، "لافی"، و "گوکو" در خیابان مشغول مبارزه‌اند. موقعیت این دو شخصیت این خبر بد را به همراه داشت که آنها به جای شرکت در مبارزه، مشغول مشاهده آن هستند که البته با توجه این نکته، احتمال آن می‌رفت که این شخصیت‌ها در داستان بازی نقش داشته باشند، و پس از صحبت با Bandai Namco در E3، ما توانستیم تایید کنیم که هر دوی این شخصیت‌های انیمه Death Note در داستان بازی حضور خواهند داشت اما قابل بازی نیستند.

بازی Jump Force در تاریخ 14 بهمن 97 برای PS4 و Xbox One و PC منتشر خواهد شد.