Menu

آپدیت Pimp my Run بازی Dead Cells برای کنسول‌ها نیز منتشر شد

به‌روزرسانی جدید بازی Dead Cells تحت عنوان Pimp my Run برای کنسول‌های PlayStation 4 ،Xbox One و Nintendo Switch با اضافه کردن ویژگی‌ها و تغییرات بسیاری منتشر شد.

به گزارش پردیس گیم وبه نقل از dualshockers این به‌روزرسانی که تیم توسعه‌دهنده آن از ماه سپتامبر 2018 (یک ماه پس از عرضه بازی) بر روی آن کار می‌کردند پیش از این در اواخر سال میلادی گذشته در اختیار کاربران PC این بازی قرار گرفته بود. در این به روز‌رسانی حالت کاستوم جدید این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد که علاوه‌بر ایجاد تغییرات در بازی، ایتم‌ها را بازگشایی کنند و یا دوباره آنها را ببندند. مکانیک mob auto-scaling به طور کلی از بازی حذف شده و از این پس تمام مراحل بازی داری درجه سختی قابل معین خواهد بود:

– در حالت Cells-0: میزان سختی بازی کمی پایین‌تر می‌آید.

– در حالت 1&2-Cells: میزان سختی بازی تقریبا به شکل قبل خواهد بود.

– در حالت 3&4-Cells: پیش از رفتن به مراحل بالا‌تر باید از تجهیزشدن به آیتم‌ها مطمئن شوید.

از دیگر تغییرات اضافه شده می‌توان به افزایش امتیازات نوار سلامت در درجه های سختی Tactic و Brutality اشاره کرد که در حالت Tactic میزان HP به 30 و در حالت Brutalities بالاتر‌ین سطح از 14 به 45 افزایش داده شده‌اند. کاربران Nintendo Switch این پلتفرم نیز می‌توانند بازی را با نرخ فریم 60 تجربه کنند. اتفاقی که انتظار می‌رفت زودتر رخ دهد اما به نظر می‌رسد که موارد فنی دلیل این تاخیر بوده است.

در دیگر خبری از بازی Dead Cells یکی از طراحان این بازی عنوان کرده بود که ساخت دنباله بازی با توجه به این که تیم توسعه‌دهنده قصد ساخت عنوان دیگری را دارد غیرمحتمل است.