Menu

هیدئو کویجما الهام گرفتن شخصیت لیا سدو بازی Death Stranding از شخصیت مری پاپینز را تایید کرد

هیدئو کوجیما، سازنده بازی موردانتظار Death Stranding تایید کرد که شخصیت مونث لیا سیدو در این بازی را با الهام از شخصیت مری پاپینز Walt Disney طراحی کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers اگرچه هنوز از نقش این شخصیت در بازی اطلاعات دقیقی نداریم اما چیزی که در حال حاضر از آن مطمئین هستیم این است که این شخصیت چتر به دست در واقع به مری پاپینز Disney ارجاع دارد. در واقع این کوجیما بود که در توئیتر خود موضوع الهام گرفتن شخصیت بازی‌اش از مری پاپینز را تایید کرد. البته با توجه به توئیت‌های گیرمو دل تورو درباره مدس میکلسن، تقریبا همه می‌دانند که کوجیما یک طرفدار بزرگ فیلم است و با توجه به این موضوع، الهام گرفتن کوجیما از شخصیت فیلم‌ها شاید موضوع عجیبی نباشد.

مری پاپینز

اگر تا کنون اخبار پیرامون این بازی را دنبال نکرده‌اید احتمالا شخصیت لیا سیدو را هرگز ندیده‌ باشید. شخصیتی که اولین بار در جریان تریلر بازی Death Stranding در کنفرانس Sony در مراسم E3 سال گذشته از آن رونمایی شد. کسی چه می‌داند؛ شاید الهام گرفتن این شخصیت از مری پاپینز فراتر از وسایل او باشند و باید منتظر اطلاعات بیشتری از این موضوع باشیم. از آنجایی که در بازی‌های Kojima Productions هیچ اتفاقی بعید نیست شاید سر و کله زدن با چند تا بچه لوس و یا رقصیدن با پنگوئن‌ها چیز عجیبی نباشد!

بازی Death Stranding عنوانی است که بسیاری از طرفدارن مشتاقانه منتظر انتشار اخباری از آن هستند. در حال حاضر افراد بسیاری فرصت این را داشته‌اند که بازی را برای تست کردن تجربه کنند. یکی از این افراد جو پنا کارگردان بود که درباره تجربه بازی گفته بود که تاکنون چیزی مشابه آن ندیده است. اظهارات نظیر گفته‌های پنا باعث شده است تا انتظار بسیاری برای عرضه این بازی مرموز به وجو بیاید و با توجه این موضوع امیدواریم که هیدئو کوجیما بتواند این انتظارات را برآورده کند.

در حال حاضر زمان عرضه‌ای برای بازی اعلام نشده است اما می‌دانیم که این بازی به طور انحصاری بر روی کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد.