Menu

Amy به عنوان جدیدترین شخصیت DLC عنوان SouCalibur VI معرفی شد

شخصیت "Amy" که برای اولین‌بار در عنوان SoulCalibur III دیده شد، قرار است در تاریخی نامعین به صورت DLC به جمع شخصیتهای قابل‌ بازی SoulCalibur VI بپیوندد. شرکت Bandai Namco در هنگام برگزاری تورنمنت EVO ژاپن با نمایش تریلری از این شخصیت رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این شخصیت را تماشا کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Amy ،DualShockers که دختر‌خواندۀ شخصیت "Raphael" است، همانند پدرش در استفاده از شمشیر باریک (Rapier) مهارت بالایی دارد. Amy پس از شخصیت 2B از عنوان Nier: Automata و Tira، یکی از شخصیت‌های بازگشتۀ سری SoulCalibur، سومین شخصیت معرفی شده برای Season Pass بازی SoulCalibur VI است. در حال حاضر تاریخ عرضۀ این شخصیت معین نشده است، اما تهیه‌کننده این بازی، آقای "موتوهیرو اُکوبو (Motohiro Okubo)" به طرفداران اطمینان داد که این شخصیت در اسرع وقت به بازی اضافه خواهد شد.

بعضی از اطلاعات لو رفته اولیه به این نکته اشاره کرده بودند که دو شخصیت Amy و "Cassandra" آخرین شخصیت‌های DLC این عنوان خواهند بود؛ اکنون با انتشار این تریلر، به نظر می‌آید که این موضوع حقیقت دارد. علاوه بر معرفی این شخصیت، شرکت Bandai Namco همچنین از عرضۀ بستۀ شخصی‌سازی جدیدی در تاریخ 19 فوریه (سشنبه 30 بهمن) خبر داد. این بسته شامل 67 قسمت جدید برای ساخت شخصیت و 28 موسیقی متن از دو سری Soul Edge و SoulCalibur خواهد بود.

اگر علاقه‌مند به دریافت هرکدام از محتویات قابل دانلود مذکور برای عنوان SoulCalibur VI هستید، می‌توانید با خرید Season Pass بازی به قیمت 30 دلار به تمامی آنها دسترسی پیدا کنید. همچنین خرید هر کدام از بسته‌های مربوط به شخصیت‌ها و شخصی‌سازی‌ها به صورت جدا ممکن است.

تماشا به صورت تمام‌صفحه

دانلود با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p

عنوان SoulCalibur VI هم‌اکنون برای پلتفورم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.