Menu

Apex Legends احتمالاََ وسایل نقلیه و حالت‌های گروهی بیشتری دریافت خواهد کرد

عنوان بتل رویال جذاب Apex Legends به سرعت محبوبیت بی‌نظیری را کسب کرد و در حال حاضر بازیکنان زیادی از تجربه آن لذت می‌برند. چندی پیش نیز استودیو Respawn اعلام کرد بازی بتل رویال جدید آن‌ها، اکنون بیش از 25 میلیون بازیکن دارد و 2 میلیون نفر به‌صورت همزمان آن را تجربه می‌کنند. در رابطه با این ژانر و عنوان Apex Legends شاید رسیدن به محبوبیت سخت باشد اما به طور حتم به روز نگه داشتن،تزریق خلاقیت بیشتر و جلوگیری از مشکلات کاری بسیار سخت‌تر می‌باشد و باید دید تیم Respawn Etertainment چه برنامه‌ای برای حمایت از این عنوان در نظر گرفته است. البته مکی مک‌کندلیش، طراح این عنوان، به تازگی، حین صحبت با VG247، گفت انتظار دارد Apex Legends بازی‌ای باشد که در محور توجه قرار بگیرد و موفقیت و فعالیت آن تا حدود ده سال ادامه پیدا کند.

به لطف عملیات دیتاماینینگ و بررسی اطلاعات بازی در GamingIntel، ما متوجه شدیم که موارد بیشتری قرار است در آینده به Apex Legends اضافه شود تا تازگی آن همچنان حفظ شود. اگرچه در حال حاضر تنها می‌شود با گروه‌های سه نفره وارد بازی شد اما در فایل‌ها مدارکی وجود دارد که طبق آن‌ها در آینده حالت‌هایی ارائه خواهند شد که بازیکنان در گروه‌های 2،6،12 و حتی 24 نفری می‌توانند به رقابت بپردازند، البته این احتمال وجود دارد که برخی از حالت‌ها به دوره‌های زمانی محدود مربوط باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، شخصی با نام ApexGameInfo به دنبال عملیات دیتاماینینگ اطلاعاتی مبنی بر اضافه شدن وسایل نقلیه به دست آورد که در این مورد نام هاوربایک دیده می‌شود. در حال حاضر هیچ وسیله نقلیه‌ای در بازی در دسترس نیست اما بنابر تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، به زودی این ویژگی نیز به بازی اضافه خواهد شد:

Apex Legends در حال حاضر برای سه پلتفرم PS4،Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟