Menu

نحوه کسب امتیاز در جشنواره بازی های رایانه ای کافه پلی

در دنیای امروز، هر ساله شاهد رشد سریع تاثیر بازی های ویدئویی در صنعت سرگرمی و آموزشی هستیم . صنعتی که هر ساله با پیشرفت سریع تکنولوژی پا به عرصه جدیدی گذاشته و شاهد سرمایه گذاری های کلان از سوی شرکت های بزرگ فعال در این صنعت و چه بسا دولت ها هستیم و این خود تائیدی بر مهم و جدی بودن بازی های ویدئویی در زندگی امروزی است.

کشور ایران هم از این قائده مستثنی نیست و ما شاهد پیشرفت چشم گیری هم در حوزه تولید و هم در میزان تعداد کاربران و علاقه مندان این صنعت هستیم ، به نحوی که ایران را می توان به بزرگترین بازار فروش و تولید کننده بازی های ویدئویی در خاورمیانه نام برد. همین موضوع باعث می شود تا رسانه ها نقش مهمی برای حمایت ، پوشش و تحلیل اخبار را بر عهده داشته باشند.

وب سایت خبری، تحلیلی "کافه پلی" با سه سال سابقه فعالیت در حوزه بازی های رایانه ای داخلی و خارجی و تولید برنامه ویدئویی اختصاصی به نام "کافه بازی" در رسانه ملی به منظور حمایت از تولید کنندگان بازی های ویدئویی داخلی و تشویق کاربران هر ساله اقدام به برگذاری جشنواره های متعدد با جوایز ارزنده نموده است .

هدف اصلی این جشنواره انتخاب بازی های برتر سال به انتخاب کاربران وب سایت می باشد ، تا علاوه بر اهدای جوایز نفیس به شرکت کننده ها و تولید کننده های عنوان های برگزیده ؛ با معرفی در ویژه برنامه اختصاصی "کافه بازی " به نوعی رسالت خود را در زمینه حمایت از تولیدات داخلی را انجام داده باشد.

علاوه بر این ؛ وب سایت کافه پلی هر ساله جوایز ویژه ای هم برای شرکت کننده ها و کاربران سایت در نظر گرفته که بر حسب امتیاز حساب کاربری و میزان فعالیت در وب سایت، در انتهای سال به آنها اهدا می شود. در جشنواره کافه پلی، کاربران با فعالیت‌هایشان در سایت فام www.fam.ir می‌توانند امتیاز بدست آورند و شانس خود را برای بردن دو دستگاه PS4 و چند دستگاه تبلت و اندروید باکس بالا ببرند.