Menu

دانلود موسیقی متن بازی Catherine: Full Body

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Catherine: Full Body، اثر Shoji Meguro در خدمت شما هستیم.

بازی Catherine عنوانی در سبک پازل پلتفرمر است که توسط کمپانی Atlus (سازندگان سری Shin Megami Tensei و Persona) توسعه یافته و در سال 2012 برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و Xbox 360، و در 10 ژانویه 2019 تحت نام Catherine Classic توسط کمپانی SEGA برای پلتفرم PC نیز عرضه شد. ساخت این بازی توسط تیم سازنده‌ی سری بازی پرسونا و در اواخر مراحل ساخت عنوان Persona 4، با هدف ساخت چیزی متفاوت از این سری و مناسب سنین بزرگسال، آغاز شد و توانست پس از عرضه شدن، به موفقیت مناسبی رسیده و علاوه بر جلب نظر منتقدان، فروش خوبی نیز داشته باشد. نسخه‌ی ریمستر شده‌ی این بازی با نام Catherine: Full Body هم اکنون در کشور ژاپن برای کنسول‌های پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 4 منتشر شده است که محتویات جدیدی از جمله یک شخصیت جدید را شامل می‌شود و نسخه‌ی انگلیسی آن نیز در سپتامبر سال 2019 در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.

دانلود موسیقی متن بازی Catherine: Full Body

Catherine & Catherine: Full Body Soundtrack Set

ناشر: Atlus

تاریخ انتشار: 14 فوریه 2019

قیمت کلی (صرفا جهت اطلاع!): حدود 140 دلار آمریکا (تنها موجود در نسخه کالکتور)

تعداد قطعات موسیقی: 78 قطعه در قالب 4 دیسک

مدت زمان کلی: 03 ساعت و 19 دقیقه و 06 ثانیه

کیفیت: MP3 VBR

آهنگساز: Shoji Meguro

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 356.39 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

It's a Golden Show

Tomorrow [موسیقی پیشنهادی]

Sorrow [موسیقی پیشنهادی]

Battle on Stage [موسیقی پیشنهادی]

!Up Up Up

Stage

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم