Menu

بیش از 16 هزار کاربر در Apex Legends بن شدند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایتpcgamer، استودیوی Respawn از زمانی که بازی در تاریخ 15 بهمن عرضه شد، اکانت حدود بیش از 16 هزار کاربر را که در بازی تقلب می‌کردند را بن کرده است. البته این آمار برای تمام پلتفرم‌هایی که بازی برای آن‌ها عرضه شده است می‌باشد و آمار جداگانه‌ای برای هر پلتفرم منتشر نشده است. حال Respawn در پیامی از تمام کاربران خواسته است که اگر به مورد مشکوکی در بازی برخوردند، آن را گزارش بدهند.

"اگر با یک کاربری که در بازی تقلب می‌کند رو به رو شدید، مدرکی از این کاربر تهیه کنید و آن را برای ما بفرستید. اگر هم نتوانستید مدرکی تهیه کنید، ID آن کاربر را برای ما ارسال کنید تا ما آن کاربر را مورد بررسی قرار دهیم."

مطمئنا ارسال ID کاربر متقلب از درون خود بازی بسیار بهتر و کارآمدتر خواهد بود و به نظر می‌رسد این ویژگی به زودی به بازی اضافه خواهد شد. مدیر اجتماعی این استودیو در این رابطه گفت: "ما تمام نظرات شما را درابطه با حضور بخش گزارش در بازی شنیده‌ایم و به نظر ما نیز این ایده بسیار خوب و مفید خواهد بود."

همچنین قرار است پچی برای بهبود پرفورمنس بازی و افزایش ثبات بازی در سه شنبه‌ی هفته‌ی بعد برای بازی منتشر شود. بازی Apex Legends هم اکنون به صورت رایگان برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One در دسترس است.