Menu

عدم حضور کریستیانو رونالدو در کاور جدید FIFA 19

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، کاور جدیدی برای FIFA 19 در نظر گرفته شده است که در آن شاهد حذف شدن تصویر "کریستیانو رونالدو"(Cristiano Ronaldo) از روی جلد این بازی می‌باشیم؛ تصویر این ستاره‌ی پرتغالیِ باشگاه یوونتوس در زمان عرضه بر روی کاور اصلی و منوهای FIFA 19 قرار گرفته بود.

پس از گذشت 5 ماه از عرضه‌ی FIFA 19، کمپانی EA تصمیم گرفته است تا تصویر روی جلد جدیدی برای این بازی در نظر بگیرد. در این کاور جدید 3 بازیکن حضور دارند که عبارتند از: مهاجم برزیلیِ باشگاه پاری‌سن‌ ژرمن"نیمار جونیور"(Neymar)، ستاره‌ی آرژانتیتی تیم یوونتوس "پائولو دیبالا"(Paulo Dybala) و هافبکِ بلژیکی منچسترسیتی "کوین دی بروین"(Kevin de Bruyne). تصاویر منوهای بازی نیز توسط EA آپدیت شده‌اند و دیگر رونالدو در آن‌ها حضور ندارد؛ این تصاویر جدید را در زیر مشاهده می‌کنید.

عدم حضور کریستیانو رونالدو در کاور جدید FIFA 19

عدم حضور کریستیانو رونالدو در کاور جدید FIFA 19

این تصمیم عجیبی می‌باشد که پس از گذشت 5 ماه کاور یک بازی به طور کامل تغییر کند، اما چند ماه گذشته برای کریستیانو رونالدو بحث‌برانگیز سپری شده است. چند ماه پیش، این ستاره‌ی پرتغالی متهم به تجاوز جنسی شده بود که منجر به گرفتن تست DNA از بهترین بازیکن جهان در سال 2017 شد. زنی به نام "کترین مایورگا"( Kathryn Mayorga) ادعا کرده بود که در سال 2009 و توسط رونالدو مورد سوءاستفاده‌ی جنسی قرار گرفته است که این ادعا توسط رونالدو رد شد و آن را تکذیب کرد. سپس در تاریخ 22 ژانویه (2 بهمن) به دلیل فرار مالیاتی، محکوم به پرداخت 18.8 میلیون یورو و 2 سال حبس در زندان شد؛ هر چند که به دلیل قوانین اسپانیا از مجازات دوم رهایی یافت. در اواخر سال 2018 طی ایمیلی به سایت Eurogamer، شرکت EA اشاره کرده بود که:

"ما گزارش‌های مربوط به اتهامات وارد شده علیه "کریستیانو رونالدو" را مشاهده نموده‌ایم. ما در حال نظارت بر شرایط می‌باشیم زیرا عقیده داریم که نمایندگان EA و ورزشکارانی که بر روی کاورِ بازی‌های این شرکت قرار می‌گیرند، باید مطابق با ارزش‌های EA رفتار کنند." پس دلیل EA برای حذف ستاره‌‌ی خود از روی کاور FIFA19، سازگار نبودن شرایط رونالدو با ارزش‌های EA می‌باشد.

از اخبار مربوط می‌توان به FIFA 19 با شکست RED DEAD REDEMPTION 2 پرفروش‌ترین بازی سال 2018 در اروپا شد، اشاره کرد.