Menu

عضو ارشد Nintendo: عنوان Bayonetta 3 زودتر از چیزی که انتظار می‌رود منتشر خواهد شد

بازی مورد انتظار و جذاب Bayonetta 3 در جریان مراسم The Game Awards 2017 رونمایی شد و از آن زمان هیچ اطلاعات و جزئیات دیگری در رابطه با این پروژه منتشر نشد. البته تیم Platinum Games در بیانیه‌ای متذکر شد که مراحل توسعه به خوبی پیش می‌رود اما با وجود چنین بیانیه‌ای، طرفداران فکر نمی‌کنند به این زودی‌ها شاهد عرضه بازی باشیم.

به نظر می‌رسد چنین چیزی درست نیست و تاریخ انتشار پروژه همین نزدیکی‌ها می‌باشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، "بیل ترینن"، مدیر بازاریابی ارشد شعبه آمریکای Nintendo، در جریان مصاحبه به صورت پادکست با Nintendo Power در رابطه با Platinum Games و همکاری‌اش با Nintendo سخن گفت، در ادامه نیز بحث به Bayonetta 3 ختم شد که طبق اعلانات ترینن "زودتر از چیزی که انتظار می‌رود" منتشر خواهد شد.(شاید حتی اواخر امسال)

وقتی بحث پروژه تازه رونمایی شده Astral Chain استودیو Platinum Games که انحصاری Nintendo Switch می‌باشد مطرح شد، ترینن گفت:

"من فکر می‌کنم این موضوع خوبی رابطه نزدیک Nintendo و Platinum Games می‌باشد چرا که وقتی به Astral Chain نگاه می‌کنم یک اکشن جذاب و جدی را مشاهده می‌کنم و چیزی را می‌بینم که قبلا بر روی پلتفرم‌های Nintendo دیده نمی‌شد. بنابراین همکاری ما با Platinum Games باعث می‌شود پروژه‌هایی را به Switch بیاوریم که نسبت به گذشته متفاوت هستند و به طور کلی لاین آپ کنسول را تنوع می‌دهد."

"و البته بازی‌ای وجود دارد که احتمالاََ نسبت به انتظار مردم زودتر عرضه شود، شاید اواخر امسال."

با توجه به بازی تازه رونمایی شده Astral Chain که برای عرضه در اواخر تابستان در نظر گرفته شده است، این که یک بازی دیگر به بزرگی Bayonetta 3 برای نیمه دوم 2019 برنامه‌ریزی شود کمی گیج کننده و غیر منطقی به نظر می‌رسد. اگرچه این یک بیانیه رسمی برای تاریخ احتمالی عرضه نیست اما قطعاََ به این نکته اشاره دارد که احتمال انتشار زودهنگام پروژه وجود خواهد داشت.

چندی پیش نیز بر روی وبسایت ResetEra اشاره شده بود که کارگردان بازی Bayonetta 2 "یوسوکه هاشیموتو"(Yusuke Hashimoto) که قرار بود کارگردانی Bayonetta 3 را نیز بر عهده بگیرد، تمامی اشاره‌ها و موارد مربوط به استودیوی PlatinumGames را از صفحه‌ی توئیتر خود پاک کرده است. پس از این خبر، "یوسوکه هاشیموتو" در توئیتی که ترجمه‌ی آن را در زیر می‌توانید بخوانید، اعلام کرد که این استودیو را ترک کرده است:

"31 ژانویه، آخرین روز من در PlatinumGames بود. خاطراتی ک در طول 13 سال فعالیتم در این استودیو ساخته‌ام از جمله کار با افراد با استعداد بر روی Bayonetta ،Bayonetta 2 و Star Fox Zero برایم بی‌نهایت ارزشمند هستند. بگذارید از این فرصت استفاده کنم تا از هر کسی که با من همکاری و مرا حمایت کرده است و یا بازی‌هایی که من در ساخت آن‌ها نقش داشته‌ام را تجربه کرده است، تشکر کنم. امیدوارم تا از تجربیاتی که در PlatinumGames کسب کرده‌ام، در آینده و در هر جایی که مشفول به کار خواهم شد، استفاده کنم. باز هم از شما متشکرم-یوسوکه."

آقای اینابا چندی پیش در رابطه با پروژه Bayonetta 3 و ارتباط Platinum با Nintendo این چنین سخن گفت:

"مشخص است که وقتی آن‌ها اعلام کردند که در حال ساخت Bayonetta 3 هستند، تمامی واکنش‌ها حمایتی و مهربانانه بود. "اینابا" خودش پروژه را تولید می‌کند و از آن‌جا که "کامیا" کارگردان نسخه اول بود باید بازخورد خود را از زاویه Bayonetta 1 فراهم آورد. اما برای "اینابا" Bayonetta 3 نماینده تغییرات و دگرگونی شرکت در ساخت بازی‌ها به شمار می‌رود. آن‌ها واقعا می‌خواهند تغییراتی اساسی به وجود آورند و راه‌های جدیدی برای پیشرفت در بازی خلق کنند. اوه! صبر کنید! شاید من نمی‌بایست تا این حد توضیح دهم! این حرف‌ها را نشنیده بگیرید. ممکن است پروژه نهایی کاملا متفاوت باشد."

چندی پیش نیز Platinum Games اعلام کرد، دیگر بر روی پروژه Granblue Fantasy: Relink کار نمی‌کند که به طور حتم دلیل آن تمرکز بر روی پروژه‌های خود از جمله این بازی و پروژه تازه رونمایی شده Astral Chain می‌باشد.

بیانیه Platinum Games در این باره را ادامه می‌خوانید:

"نتیجه قرارداد توسعه Granblue Fantasy: Relink: در حالی که ما، Platinum Games، با Cygames همکاری داشتیم تا Granblue Fantasy: Relink را توسعه دهیم، ما رسماََ اعلام می‌کنیم که قرار داد به پایان رسید. توسعه همچنان توسط Cygames، به صورت داخلی ادامه می‌یابد. ما از همه بازیکنانی که جذب پروژه شدند تشکر می‌کنیم و از آنان می‌خواهیم که همچنان حمایت خود را در رابطه با Granblue Fantasy ادامه دهند تا پروسه تولید به خوبی پیش رود."

نظر شما در این باره چیست؟