Menu

محتوای‌اضافه داستانی Resident Evil 2 Remake منتشر شد + تریلر لانچ و اطلاعات بیشتر

چندی پیش محتوای‌اضافه مورد انتظار بازسازی Resident Evil 2 با نام The Ghost Survivors منتشر شد. این بسته الحاقی مجانی است و برای تمامی پلتفرم‌های PS4،Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

تقریباََ همانند حالت The 4th Sruvivor، محتوای‌اضافه The Ghost Survivors بر روی شخصیت‌هایی تمرکز دارد که در جریان اتفاقات راکون سیتی هیچوقت با لیان و کلیر تعاملی نداشتند. در هر حال، بر خلاف 4th Survivor، مامور آمبرلا Hunk، این سه شخصیت جدید قرار نیست از حادثه راکون سیتی جان سالم به در ببرند. در حقیقت برخی از آن‌ها در همان بخش داستانی بازی اصلی نیز مرده‌اند اما اینجا داستان آن‌ها بسط داده خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، اولین داستان No Time To Mourn نام دارد و ماجرای "رابرت کندو" را روایت می‌کند. رابرت صاحب فروشگاه اسلحه کندو می‌باشد. داستان دوم، Runaway، اتفاقات پیش آمده برای "کاترین وارن" را دنبال می‌کند. کاترین دختر شهردار راکون سیتی می‌باشد و در جریان این داستان باید از مبارزه با زامبی‌های خاص خودداری کنید و یا این که با گلوله‌های خاص به سراغ آن‌ها بروید. سومی داستان، Forgotten Soldier، سرنوشت Ghost را به تصویر می‌کشد. او همانند Hunk، یک مامور U.S.S. می‌باشد که از پخش اولیه ویروس جان سالم به در برده و حالا تمام سعی را می‌کند تا از این حادثه جان سالم به در ببرد.

هر کدام از این داستان‌ها را می‌توان با درجه سختی معمولی و یا درجه سختی آسان‌تر، "حالت تمرینی"، به پایان رساند. "کلن هینی"، متخصص رسانه‌های اجتماعی Capcom، در پست جدیدی در بلاگ رسمی Capcom، هر یک از این داستان‌ها را به صورت یک سناریو "چه می‌شد اگر" توصیف کرد، داستان‌هایی که نگاهی جایگزین به موضوعات ارائه شده دارد و این که اتفاقات می‌توانند به شکل دیگری نیز پیش بروند.

تریلر لانچ این DLC را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Resident Evil 2 چندی پیش وارد بازار شد و توسط منتقدان سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفت. بازی بازگشتی عالی به ریشه‌های خود داشته و به‌نظر می‌رسد اکنون Capcom می‌داند طرفداران این سری بعد از هردوی عناوین Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 7 انتظار چه چیزی را دارند. بنابراین جای تعجب نیست که Resident Evil 2 Remake توانسته باشد لقب پرفروش‌ترین بازی اروپا طی ماه ژانویه در PSN را به خود اختصاص دهد.

همچنین طی پست جدیدی در وبلاگ PlayStation گفته شد Resident Evil 2 Remake در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های ماه قرار گرفته و شاهد چند سوپرایز دیگر هم هستیم.

گزارشات اخیر نیز به ما می‌گویند در حال حاضر Resident Evil 8 مراحل ساخت را طی می‌‌کند اما در فاز اولیه و آغازین قرار دارد. این خبر و اطلاعاتی که در ادامه می‌خوانید، توسط شخصی به نام Evil VR منتشر شده است که با منابع داخلی Capcom ارتباط دارد. شخص مذکور قبلاََ شایعه عرضه دمو Resident Evil 2 را اعلام کرده بود که در نهایت درست از آب در آمد.

از آن‌جایی که بازی در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد بنابراین شرکت Capcom همچنان در فاز تصمیم‌گیری قرار دارد. آن‌ها همچنین در حال بررسی هستند که بازی بعدی را یک اسپین-آف اعلام کنند و یا این که آن را رسماََ RE8 بنامند.

تنها چیزی که با توجه به موفقیت RE2 به نظر پابرجا خواهد بود، برگشت به زاویه دید سوم شخص می‌باشد.

منتقد ما، عرفان حائری، نیز بازی را مورد بررسی قرار داد که خلاصه نقد او را در ادامه می‌خوانید:

"بازسازی Resident Evil 2 همان چیزی است که سال‌ها در این سری گم شده بود و اکنون Capcom موفق شده تا شعار بازگشت به ریشه‌ها را عملی کند. این عنوان از یک بازسازی فراتر رفته است و با دادن عمق بیشتری به داستان بازی و شخصیت‌های آن، نوآوری‌هایی در تخریب پذیری زامبی‌ها، ایجاد اتمسفری قوی و واقعا ترسناک در کنار یک گیمپلی بی‌نقص توانسته به عنوانی تبدیل شود که در کنار نسخه کلاسیک به حیات خود ادامه می‌دهد و تا سالیان سال ماندگار می‌ماند."

نظر شما در این باره چیست؟