Menu

کارگردان Spider-Man در رابطه با پایان بحث برانگیز بازی و برنامه‌های احتمالی برای آینده این فرانچایز صحبت کرد

برایان اینتیهار به عنوان کارگردان ارشد بازی Spider-Man پس از عرضه موفقیت‌آمیز آن به سراغ رسانه‌های مختلف می‌رود و در رابطه با بزرگ‌ترین لحظات بازی صحبت می‌کند. وی اخیرا با Kinda Funny وارد گفت‌وگویی شد که در آن به‌طور آزاد و کامل راجع به داستان Spider-Man به صحبت پرداختند و در آن شاهد جزئیاتی از بزرگ‌ترین لحظات داستانی و همچنین آینده احتمالی فرانچایز بودیم.

توجه داشته باشید که بخش‌های بزرگی از داستان Spider-Man لو می‌رود بنابراین خواهشمندیم به هیچ عنوان ادامه متن را نخوانید و از صفحه خارج شوید.

**بخش‌های بسیار بزرگی از داستان در ادامه متن لو می‌رود**

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، در بخشی از این گفت‌وگو از اینتیهار راجع به آینده Spider-Man سوال شد و اینکه حالا دو مرد عنکبوتی یعنی پیتر پارکر و مایلز مورالز داریم، داستان آن در نسخه‌های بعدی چگونه روایت می‌شود؟ آیا پیتر همیشه در مرکز داستان خواهد بود یا Insomniac با تصمیمی متفاوت، ادامه سری را به‌طور کامل به مایلز مورالز اختصاص می‌‌دهد؟

اینتیهار گفت "من فکر می‌کنم بخش جالب قضیه همین است. برنامه‌ای داریم. معتقدم که راه‌های زیاد متفاوتی را می‌توانیم انتخاب کنیم. من همچنین می‌خواهم ببینم مردم درباره بازی چه نظری دارند."

در حالی که جزئیات در رابطه با ادامه داستان بسیار کم و پراکنده هستند، این موضوع واضح است که Spider-Man قطعا به یک فرانچایزی تبدیل می‌شود که به راه خود ادامه می‌دهد و ظاهرا Insomniac همچنان توسعه‌دهنده آن خواهد بود.

بخش دیگری از این مکالمه، زمانی رخ می‌دهد که از اینتیهار در رابطه با پایان Spider-Man سوال می‌شود؛ جایی که می‌فهمیم چه بلایی بر سر هری اسبورن (Harry Osborn) آمده است. در کات‌سین پایانی بازی، هری در یک محفظه شیشه‌ایِ پر شده از مایعی سبز گرفتار شده اما شاید جالب‌ترین مورد، سمبیوت سیاهی باشد که بعدا به ونوم تبدیل می‌شوند و این‌ها را دورِ هری دیدیم.

طبیعتا اینتیهار زیاد در رابطه با اتفاقی که در آن لحظه افتاد صحبت نکرد اما راجع به لباس سیاه مرد عنکبوتی (Black Suit) به گفت‌وگو پرداخت و از علت عدم وجود آن در بازی گفت:

"من فکر می‌کنم چیزی مثل این، لیاقت آن را دارد که یک روز کامل در کانون توجهات باشد. اینکه چنین لباسی را به یک لباس قابل آزادسازی تبدیل کنیم، حق مطلب را ادا نمی‌کرد. این مورد، یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های Spider-Man به حساب می‌آید و معتقدم که داستانی پیچیده است. آن داستان باید گفته شود و آن هم به روش Insomniac."

هنوز زود است که برروی این حرف‌ها حساب باز کنیم اما قطعا این‌طور به‌نظر می‌رسد که اینتیهار و Insomniac می‌خواهند داستان Black Suit را در عنوان بعدی Spider-Man روایت کنند. فعلا انتظارات خود را بالا نبرید زیرا مطمئنا زمان بسیار زیادی طول می‌کشد تا شاهد انتشار یک دنباله باشیم و شاید چیزهای زیادی تا آن زمان تغییر کند. با این حال، ادامه مسیر داستانی بدین شکل به‌نظر ما هیجان‌انگیز است.

Spider-Man هم‌اکنون برای کنسول PS4 در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید نقد و بررسی ما از آن را در این بخش مطالعه کنید.