Menu

بازه زمانی عرضه Bloodstained: Ritual of the Night مشخص شد + تریلر گیمپلی جدید

پس از سال‌ها انتظار، سرانجام عنوان Bloodstained: Ritual of the Night در جریان دایرکت اخیر Nintendo یک بازه زمانی انتشار دریافت کرد.

در جریان دایرکت Nintendo، یک تریلر گیمپلی جدید از بازی به نمایش در آمد که استایل جذاب گیمپلی آن را نشان می‌دهد و این که باید چه انتظاری از آن داشته باشیم. ما در تریلر مشاهده می‌کنیم که شخصیت اصلی بازی Miriam با انواع دشمنان و برخی از باس‌ها مبارزه می‌کند. همچنین بخش‌هایی از قصر وارونه نیز دیده می‌شود که مشخصاََ بازگشتی به Castlevania: Symphony of the Night است.

از همه مهمتر، در انتهای تریلر اعلام شد سرانجام بازی در سه ماهه تابستان 2019 به صورت رسمی منتشر خواهد شد. در حالی که تاریخ عرضه دقیقی در دست نداریم اما همین بازه زمانی نیز خیال طرفداران را راحت می‌کند و آن‌ها را از سردرگمی در می‌آورد.

شما می‌توانید تریلر گیمپلی منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

عنوان Bloodstained: Ritual of the Night از سال 2015 و با آغاز کمپین کیک‌استارتر در دست توسعه قرار داشته است، در حالی که وارث معنوی سری Castlevania قرار بود در سال 2018 عرضه شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، اخیراً عنوان Bloodstained: Ritual of the Night رسماً توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده است. ساختۀ آقای "ایگاراشی" در آمریکا از این سازمان درجۀ T برای مواردی همچون «اجساد به سیخ کشیده، خون و برهنگی» دریافت کرده است. این رده‌بندی ما را شگفت‌زده نمی‌کند، اما می‌تواند حاکی از نزدیک بودن به زمان عرضۀ بازی باشد.

معمولاً رده‌بندی از آخرین اقدامات قبل از عرضۀ بازی است، پس به نظر می‌رسد که عنوان Bloodstained قطعاً به آخرین مرحلۀ توسعۀ خود وارد شده است. با این حال، مشخص کردن تاریخ دقیق انتشار بازی بسیار سخت می‌باشد. رده‌بندی ESRB در اکثر موارد چندین ماه پیش از عرضه کامل بازی انجام می‌شود. اگر بخواهیم حدس بزنیم، عنوان Bloodstained: Ritual of the Night به احتمال زیاد در اواخر ماه جون (اوایل تیرماه 98) عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه ابتدایی برای سال 2018 بود و همچنین PS Vita نیز جزو پلتفرم‌ها قرار داشت اما در کنار اعلامیه تاخیر نسخه Vita نیز لغو شد.

Bloodstained: Ritual of the Night در کنار Nintendo Switch برای پلتفرم‌های PS4،Xbox One و PC نیز عرضه خواهد شد.