Menu

سریال Alan Wake با همکاری سم لیک به عنوان تهیه‌کننده اجرایی ساخته خواهد شد

دقایقی پیش اعلام شد که سریالی براساس بازی Alan Wake ساخته خواهد شد. شورانر این سریال "پیتر کالووی" (Peter Calloway: یکی از نویسندگان سریال Legion) خواهد بود و خالق بازی یعنی "سم لیک" نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با او همکاری خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، براساس گفته‌های "توماس هارلان" از Contradiction Films، آن‌ها از ماه آینده همکاری کامل خود با "کالووی" را آغاز خواهند کرد. هم‌چنین به نظر می‌رسد از هم‌اکنون چندین استودیو علاقه خود را نسبت به این سریال نشان داده‌اند. "هارلان" در این مورد گفت:

"Alan Wake در اصل یک سریال تلوزیونی بوده که در سال 2010 در قالب یک بازی ویدئویی منتشر شد. آن دیدگاه متعلق به "سم لیک" بوده و از برخی از برنامه‌های تلوزیون آمریکا نظیر The Twilight Zone و Secret Window الهام گرفته شده بود."

"ما برنامه داریم تا با "سم لیک" برای ساخت این سریال همکاری کنیم. "سم" بخش بزرگی از این عنوان است. Alan Wake به نوعی فرزند وی محسوب می‌شود."

هنوز مشخص نشده که سریال تا چه حد به بازی ارتباط خواهد داشت ولی براساس گفته‌های "هارلان" با اینکه شاهد شخصیت‌های بیشتری از دنیای بازی خواهیم بود، داستان سریال عینا مطابق بازی نخواهد بود.

"به نظرم باید شخصیت‌های بازی را بپذیریم و Alan Wake را در جایگاه خود در بازی‌ها قرار دهیم. نمی‌توانیم سریال را از میانه در حالی که "آلن" در وسط جنگل در حال مبارزه با چوب‌برها است، شروع کنیم. "

"داستان بازی اصلی نقطه شروع سریال خواهد بود. ما داستان و روایت این دنیای دیوانه‌وار و تیره‌وتار را گسترش داده و به صورتی عمیق‌تر نسبت به بازی، به جنبه‌های مختلف آن خواهیم پرداخت. "

"سم لیک" نیز اضافه کرد: "در طول سال‌ها ما برروی مفهوم‌ها و داستان‌های مختلفی از دنیای Alan Wake کار کرده‌ایم که بعضی از آن‌ها هیچ‌گاه به صورت عمومی عرضه نشدند. تمامی این مضامین، به عنوان یک منبع احتمالی برای سریال در نظر گرفته خواهند شد."

نظر شما در این مورد چیست؟‌ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.