Menu

Dead by Daylight برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، چندی پیش شرکت Nintendo اعلام کرد، عنوان ترسناک محبوب Dead by Daylight که توسط Behaviour Interactive توسعه می‌یابد و حمایت می‌شود در پاییز 2019 برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

این اعلامیه در جریان دایرکت Nintedo رخ داد. تیم سازنده نیز در بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد، این عنوان ترسناک چندنفره برای Switch در دست توسعه قرار دارد. به طور حتم یک عنوان ترسناک می‌تواند تنوع قابل توجه‌ای را برای Nintendo به ارمغان بیاورد.

همچنین تیم سازنده در فروم رسمی Dead by Daylight توضیح داد:

"Behaviour مفتخر است که اعلام کند با Koch Media یک قرارداد تنظیم کرده است که طی آن بازی Dead by Daylight برای طرفداران کنسول Nintendo Switch ارائه خواهد شد. این قرارداد تمامی مناطق به غیر از چین را شامل می‌شود."

همچنین تیم Behaviour اعلام کرد، نسخه Nintendo Switch کامل و بی‌نقص خواهد بود و شامل تمامی بازماندگان،قاتل‌ها و موارد دیگر می‌شود. این موارد به صورت تدریجی پس از انتشار رسمی بازی برای پلتفرم‌های دیگر در دسترس قرار گرفتند.

در طول مصاحبه پرسش و پاسخ در فروم رسمی بازی اعلام شد، شما برای دسترسی به بازی و تجربه آن در مقابل دیگران نیاز دارید از Nintendo Online استفاده کنید.

همچنین در مورد کیفیتی که قرار است بازی بر روی Nintendo Switch ارائه دهد توضیحاتی ارائه شد که در ادامه بیانیه را می‌خوانید:

"قرار است بالاترین کیفیت ممکن را ارائه دهیم و همچنین با در نظر گرفتن سخت‌افزار کنسول، باید یک تعادل خوب میان عملکرد و کیفیت برقرار شود."

احتمالا در حالت TV Mode فریم ریت 30 و رزولوشن 1080p دریافت شود و زمانی که به صورت دستی از کنسول استفاده می‌کنید، رزولوشن 720p خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟