Menu

Hellblade: Senua’s Sacrifice برای Nintendo Switch تایید شد

چندی پیش در دایرکت Nintendo اعلام شد، عنوان محبوب و تحسین شده Hellblade: Senua's Sacrifice رسماََ بر روی پلتفرم Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

در طول اولین دایرکت سال 2019 شرکت Nintendo اعلام شد، عنوان مذکور که طرفداران بسیاری هم دارد، در بهار 2019 برای Nintendo Switch در دسترس قرار می‌گیرد. برای کسانی که نمی‌دانند باید بگویم که Hellblade: Senua's Sacrifice داستان Senua، یک جنگجو سلتیکی، را روایت می‌کند که مشکلات روانی دارد.

بازی ابتدا در سال 2017 برای دو پلتفرم PC و PS4 عرضه شد، سپس بر روی کنسول Xbox One نیز در دسترس قرار گرفت تا بازیکنان بیشتری از این پروژه لذت ببرند. حال شاهد انتشار آن بر روی Nintendo Switch نیز هستیم که جالب توجه می‌باشد.

تیم سازنده در این باره اعلام کرد:

"عنوانی از سوی سازندگان Heavenly Sword،Enslaved: Odyssey و DmC: Devil May Cry که سفر دیوانه‌وار یک جنگجوی خشن را دنبال می‌کند. داستانی که در دوره وایکینگ‌ها قرار دارد. یک جنگجوی شکسته و دیوانه برای روح عشق مرده‌اش می‌جنگد. بازی توسط سازندگان و روانشناسان خبره توسعه یافته است، عنوانی که شما را در ذهن Senua قرار می‌دهد."

همچنین در طول دایرکت تاریخ عرضه دقیقی مشخص نشد و ما تنها می‌دانیم بازی در بهار سال جاری میلادی برای پلتفرم NSwitch در دسترس قرار خواهد گرفت.

از طرفی چند ماه پیش نسخه واقعیت مجازی بازی برای HTC Vive و Oculus Rift منتشر شد. متاسفانه این حالت برای Playstation VR در دسترس نمی‌باشد که البته جای تعجب ندارد، زیرا Ninja Theory اعلام کرده است برای اجرای بازی بر روی حالت VR به یک کارت گرافیک Nvidia GTX 1080 نیاز دارید.

نظر شما در این باره چیست؟