Menu

تماشا کنید: 25 دقیقه‌ی ابتدایی Jump Force منتشر شد + تریلر زمان انتشار

Jump Force عنوانی در سبک مبارزه‌ای می‌باشد که توسط استودیوی Spike Chunsoft توسعه یافته و کمپانی Bandai Namco وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده خواهد داشت. این بازی، کارکترهای شناخته‌ی شده‌ی 50 سال اخیر مجموعه‌های Manega (مجلات کمیک در ژاپن که از محبوبت بالایی در این کشور برخوردار هستند) را کنار هم جمع کرده است.

حال در فاصله‌ی 3 روز مانده به زمان انتشار Jump Force، تریلر زمان انتشار این عنوان منتشر شده است که در پردیس‌گیم می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

همچنین وبسایت VG247، ویدئویی از 25 دقیقه‌ی ابتدایی Jumo Force منتشر کرده است که به منظور آشنایی بیشتر با مکانیزم‌های گیم‌پلی و روند بازی، می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کبفبت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید لیست نهایی شخصیت‌‌های قابل بازی و کارکترهایی که از طریق DLC به این عنوان اضافه می‌شوند را از این خبر مشاهده کنید. هم‌چنین روز گذشته، سیستم موردنیاز Jump Force اعلام شد که Bandai Namco برای تجربه بهینه این بازی نیز پردازنده Intel Core i7-6700 یا یک AMD Ryzen 5 1400 همراه با 8 گیگ رم و گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 یا یک AMD Radeon R9 Fury را توصیه کرده است. JUMP FORCE در تاریخ 15 فوریه (جمعه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۷) بر روی پلتفرم‌های PC ،Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.