Menu

نسخه جدید Doom حس آزادی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد

عنوان Doom Eternal در طی کنفرانس QuackCon امسال نمایشی بی‌نظیر داشت، نمایشی که به ما ثابت کرد این بار می‌توانیم با شدتی بسیار بیشتر از قبل به پیاده‌سازی خشم خود بین لشکرهای جهنم مشغول شویم. یکی از ویژگی‌های بازی که نسبت به نسخه قبل پیشرفت چشم‌گیری داشته سیستم حرکتی شخصیت اصلی است که سازندگان به تازگی توضیحاتی راجع به آن داده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WccfTech به تازگی کارگردان هنری استودیو ID یعنی "هوگو مارتین" و کارگردان عنوان Doom یعنی شخص "مارتی استراتون" در طی مصاحبه‌ای اعلام کرده‌اند که سیستم حرکتی جدید Doom به بازیکنان حس آزادی بالایی را ارائه می‌دهد و گونه‌ای تحول را در این سری رقم می‌زند.

مارتین: قدرت یک قهرمان با قدرت دشمنانی که شکست داده سنجیده می‌شود و اگر می‌خواهید یک قهرمان به تمام معنا باشید، باید دشمنانی بسیار سرسخت را شکست دهید. Doom Eternal چندین دشمن بی‌نظیر و به شدت قدرتمند را در خود جای داده که مبارزاتی چالش‌برانگیز را رقم می‌زنند. ما می‌خواستیم شما در حین مبارزات جس آزادی کامل داشته باشید، به گونه‌ای که انگار هیچ چیز جلودارتان نیست، می‌خواستیم یک تجربه‌ی خالص شوتر را خلق کنیم. حتی با وجود ویژگی‌های جدیدی که ما به بازی اضافه کرده‌ایم، Eternal هنوز همان حس همیشگی Doom را دارد، شما در بازی قادر هستید با استفاده از قابلیت‌های مخصوص فاصله بین خود و دشمنانتان را سریعا کم کنید، این باعث می‌شود هیجان شما به حد بالا تری برسد و ما همیشه خواهان این هستیم که بازیکن با هیجان و شدت هر چه بیشتر به تجربه بازی بپردازد.

استراتون: ما همیشه سعی داریم ویژگی‌های جدیدی که با بازی‌هایمان هم‌خوانی دارند را به آن‌ها اضافه کنیم، در مورد قابلیت حرکتی Dash نیز همین موضوع صدق می‌کند. ما احساس می‌کنیم این ویژگی بسیار متناسب با این بازی است و در حین تجربه بازی از حضور آن خوشحال خواهید بود.

مارتین: دلیل این‌که محیط‌ ها در Eternal از وسعت بیشتری برخوردار هستند همین ویژگی حرکتی جدید است. برای مثال اگر ماشین‌هایی با سرعت بیشتر بسازید، نیاز به محیط مسابقه‌ی بزرگ‌تری دارید. این قابلیت یکی از بهترین ویژگی‌های Doom جدید است و لذت استفاده از آن بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنید.

نسخه قبلی Doom در سال 2016 منتشر شده و توانست بسیار موفق ظاهر شود. باید دید که آیا Doom Eternal نیز می‌تواند این موفقیت ها را تکرار کرده و تجربه‌ای لذت‌بخش خلق کند یا خیر. هنوز تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نیست اما پلتفرم‌های مقصد آن PS4، XOne، PC و Nintendo Switch هستند. نظر شما در رابطه با این نسخه چیست؟ تا چه حد در انتظار آن هستید؟