Menu

استودیو The Initiative شرکت مایکروسافت یکی از اعضای ارشد پلی‌استیشن را استخدام کرد

مدتی می‌شود که شرکت مایکروسافت تعداد استودیو‌های فرست-پارتی خود را افزایش می‌دهد و ظاهرا به دنبال استودیوهای خلاقی می‌باشد که آینده روشنی دارند. این طور که مشخص است، آن‌ها به دنبال کیفیت نیز هستند چرا که در استخدام‌های اخیر انجام شده توسط این استودیو‌ها نام‌هایی دیده می‌شود که پیشینه بسیار خوبی دارند. به عنوان مثال استودیو The Initiative توسط عضو سابق Crystal Dynamics هدایت می‌شود. همچنین جالب است بدانید در اعلانات اخیر این سازنده استخدام افراد معروف و خوش آوازه‌ای قابل رویت است و به نظر می‌رسد آن‌ها برای توسعه پروژه جدید خود آماده می‌شوند.

اخیراََ چندین عضو سابق Rockstar و Insomniac Games به استودیو The Initiative پیوسته‌‌اند و حتی طراح مرحله بازی بزرگی مانند God of War نیز سانتا مونیکا را به مقصد این استودیو ترک کرده است و حالا می‌توان رسماََ نام جدیدی را به این لیست اضافه کرد. به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به پروفایل LinkedIn "ویکتوریا میلر"، عضو با تجربه و با سابقه 8 ساله پلی‌استیشن که بر روی عناوین بزرگی کار کرده است، به The Initiative ملحق شده و از این پس خلاقیت خود را به آن‌ها ارائه خواهد داد.

این عضو ارشد در طول 8 سال فعالیت خود در بخش پلی‌استیشن سونی، بر روی بازی‌های بزرگی مانند LittleBigPlanet 3 ،Until Dawn ،Detroit: Become Human،No Man's Sky و … کار کرده است.

پس از تصاحب کردن چندین استودیو بازی‌سازی، شرکت Microsoft و بخش گیمینگ آن، Xbox، جدیت و مصمم بودن خود را در توسعه بازی‌های ویدئویی نشان دادند و از این بعد، استودیو بازی‌سازی این شرکت که زمانی با نام "Microsoft Studios" شناخته می‌شد، جای خود را به مجموعۀ "Xbox Game Studios" داده است.

در این میان مایکروسافت اهداف دیگری هم دارد، به گفته این شرکت، ارائه "تکنولوژی‌های اختصاصی جدید" جزء اهداف آینده شرکت است.

آن‌ها این موضوع را اینگونه توضیح داده بودند:

"بی صبرانه در انتظار نمایش پروژه‌هایی هستیم که استودیوهای توسعه دهنده Microsoft بر روی آنها کار می‌کنند. تمرکز ما در حال حاضر معطوف به پیاده‌سازی تکنولوژی‌های جدید Microsoft، ارائه محتوا برای پلتفرم‌های جدید و سرویس‌هایی مانند Xbox Game Pass و خلق عناوین انحصاری‌ای که بتوانند افراد جدیدی را به جمع طرفداران وفادار Xbox اضافه کنند، است. ما به گسترش فرنچایزهای اختصاصی‌ای که بازیکنان آنها را دوست دارند و سرمایه‌گذاری بر روی عناوین انحصاری جدید برای انواع سلیقه‌ها متعهد هستیم. هیجان زده‌ایم که می‌بینیم تیم‌ها در Microsoft با نهایت توان خود تلاش می‌کنند و بی صبرانه در انتظار برنامه‌های آینده هستیم."

در آخرین گزارشات متوجه شدیم مایکروسافت به پایان خط خریداری استودیو‌های جدید نرسیده‌. Klobrille کسی است که اکثر منابع داخلی او به مایکروسافت نزدیک هستند و همچنین بسیاری از برنامه‌های این شرکت در E3 را لو داده بود و از طرف دیگر خبر در دست توسعه بودن Fable 4 را به همراه جزئیات ابتدایی آن منتشر کرد. حالا این منبع اعلام کرده است که در بحث خریداری استودیو‌های مختلف کار مایکروسافت تمام نشده و در آینده شاهد تصاحب سازندگان first party بیشتری خواهیم بود. این شخص در ادامه موضوع را با بیانیه زیر جذاب‌تر کرد:

"بیاید امروز را کمی جذاب‌تر کنیم. من می‌توانم بگویم که بخش Xbox مایکروسافت با یک استودیو با اندازه‌ها و تعداد اعضای متوسط در گفت و گوی پیشرفته قرار دارد، استودیوای که تا حدی سابقه همکاری با پلی‌استیشن را هم دارد. هیچ اسمی منتشر نشده اما این یک خرید جذاب و بحث برانگیز خواهد بود."

نظر شما در این باره چیست؟