Menu

تاریخ عرضه فیلم Monster Hunter مشخص شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، فیلم سینمایی The Monster Hunter که توسط پال دبلیو.اِس اندرسون (Paul W.S. Anderson) کارگردانی می‌شود 14 شهریور 1399 منتشر خواهد شد.

Sony Pictures در همین هفته تاریخ عرضه‌ی سینمایی the Monster Hunter که توسط Constantin Film ساخته می‌شود را اعلام کرد.

این فیلم که نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده‌ی پال دبلیو.اِس اندرسون است با هنرنمایی میلا جُوویچ (Milla Jovovich)، ران پرلمن (Ron Perlman) و تونی جا دیگو بانتا (Tony Jaa Diego Boneta) روی پرده‌ی سینما خواهد آمد.

خلاصه‌ای از فیلم که توسط Deadline منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید؛

"در پس دنیای ما، دنیای دیگر وجود دارد… جهانی پر از هیولاهای خطرناک و قدرتمند که با درندگی بسیار بر زمین خود فرمانروایی می‌کنند. وقتی اِل.تی آرتمیس (Jovovich) و سربازان وفادارش از دنیای ما به جهان جدید منتقل می‌شوند، ستوان خونسرد داستان با بزرگ‌ترین شوک زندگی خود مواجه می‌شود.

پس از تلاش‌هایی که از روی ناچاری برای نبرد علیه دشمنان عظیم‌الجثه با قدرت‌های شگفت‌انگیز و حملاتِ غیر قابل توقف و هولناک انجام می‌شود، آرتمیس با مردی مرموز (Tony Jaa) آشنا می‌شود که راهی برای مبارزه با آن‌ها پیدا کرده."

Constantin Film این سینمایی را در مناطق آلمانی، Tencent Pictures در چین و Toho Film در ژاپن منتشر خواهند کرد. Screen Gems که تحت مالکیت سونی قرار دارد فیلم را در ایالات متحده عرضه می‌کند. Sony Pictures International نیز وظیفه‌ی توزیع آن در سایر کشورها را خواهد داشت.