Menu

تماشا کنید: مقایسه‌ی عملکرد Apex Legends بر روی کنسول‌ها

اگر شما یک PC قدرتمند ندارید، کدام کنسول بهترین عملکرد را در احرای Apex Legends از خود نشان می‌دهد؟ اگر به دنبال پلیر-بیس عظیم هستید، PS4 و PS4 Pro انتخاب مناسبی است. اگر هم به دنبال تجربه‌ی این بازی Battle Royal در بهترین حالت می‌باشید، Xbox One X آن را برای شما فراهم می‌کند.

جدیدترین محصول Respawn Entertainment و Electronic Art چند روزی می‌شود که در دسترس قرار گرفته است. حال به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت Digital Foundry که بخاطر مقایسه‌ی عملکرد فنی بازی‌ها (گرافیک، نرخ فریم و…) بر روی پلتفرم‌های مختلف شناخته‌ می‌شود، با انتشار ویدئویی به مقایسه‌ی Apex Legends بر روی PS4 ،Xbox One X ،PS4 Pro و Xbox One پرداخته است. بر خلاف بتای بازی Anthem که مشکلاتی را بر روی کنسول‌ها داشت، Apex Legends به خوبی بر روی این پلتفرم‌ها اجرا می‌شود؛ مخصوصا Xbox One X.

Digital Foundry تایید کرده است که این بازی بر روی هیچ کدام از کنسول‌ها، قادر به اجرا با رزولوشن native 4K نیست و بسته به شرایط Gameplay تغییر می‌کند. بر این اساس PS4 Pro و Xbox One X عموما بازی را بین رزلوشن‌های 1080pو 1440p اجرا می‌کنند. رزولوشن Apex Legends بر روی PS4 بین 720p و 1080p تغییر می‌کند، در حالی که این تغییر رزولوشن برای Xbox One S بین 648p و 720p می‌باشد.

در بحث نرخ فریم نیز روند مشابه صدق می‌کند. نرخ فریم هدف برای تمام کنسول‌ها 60 می‌باشد اما درصد موفقیت هر کدام در این امر، متفاوت است. نرخ فریم بر روی Xbox One X و PS4 Pro تا 50 کاهش می‌یابد؛ این مورد برای PS4 Pro بیشتر رخ می‌دهد. این بازه‌ی نرخ فریم (60-50) برای PS4 نیز یکسان است اما بر روی Xbox One S تا 40 فریم بر ثانیه افت می‌کند. در مجموع Xbox One X بهترین و Xbox One ضغیف‌ترین عملکرد را دارند. شما می‌توانید این ویدئو را در زیر تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

استودیوی سازنده، پشتیبانیِ بلندمدتی برای این بازی در نظر گرفته است؛ توسعه دهندگان APEX LEGENDS: می‌خواهیم این بازی یک عنوان ده ساله باشد. از اخبار مرتبط می‌توان به ظرف تنها سه روز بیش از 10 میلیون نفر APEX LEGENDS را تجربه کردند، بازی اکنون حداقل 1 میلیون نفر بازیکن همزمان دارد اشاره کرد. Apex Legends به صورت رایگان عرضه شده و برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One در دسترس است.