Menu

ویدئویی به مناسبت 25 سالگی استودیوی Insomniac Games منتشر شد

Insomniac Games یک استودیوی بازی‌سازی می‌باشد که در ایالت کالیفرنیا واقع شده است. این استودیو در سال 1994 توسط "تد پرایس"(Ted Price) و با نام Xtreme Software تاسیس شد و سال بعد نیز با عنوان Insomniac Games مجددا نام‌گذاری شد. این توسعه‌دهنده بیشتر برای ساخت فرنچایز‌هایی مانند Ratchet and Clank و Resistance که هر دو از عناوین انحصاری پلتفرم Playstation هستند، شناخته می‌شود. اولین بازی این استودیو، Disruptor بود که در سال 1996 برای پلی‌استیشن 1 منتشر شد و پس از آن، 3 نسخه از فرنچایز Spyro توسط Insomniac Games برای این کنسول ساخته شد. در نسل 6م نیز 4 نسخه از فرنچایز Ratchet and Clank توسط این استودیو و برای PS2 توسعه یافت. سزی بازی Resistance نیز در نسل هفتم توسط Insomniac Games برای کنسول PS3 ساخته و توسط Sony منتشر شد.

حال ویدئویی به مناسبت 25 سالگیِ تاسیس این استودیو منتشر شده است که در پردیس‌گیم می‌توانید آن را مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

آخرین ساخته‌ی Insomniac Games بازی Marvel's Spider-Man می‌باشد که توسط منتقدان و بازیکنان مورد تمجید قرار گرفت و برای شرکت ناشر یعنی Sony نیز سود زیادی به همراه داشت. از اخبار مربوط می‌توان به MARVEL’S SPIDER-MAN پرفروش‌ترین بازیِ ابرقهرمانی در 15 سال اخیر بوده است، اشاره کرد. هم‌چنین نرخ تکمیل Marvel's Spider-Man عدد 50.3 درصد می‌باشد؛ به عبارتی بیش از نصف کسانی که جدیدترین محصول Insomniac Games را تجربه کرده‌اند، این عنوان را تا پایان بخش داستانی 15-20 ساعته‌ی آن ادامه داده‌اند.