Menu

دموی قابل بازی Forza Horizon 4 امروز در دسترس قرار خواهد گرفت

شرکت Microsoft لحظاتی قبل دموی قابل بازی عنوان Forza Horizon 4 را بر روی Microsoft Store قرار داد. با وجود اینکه نه Microsoft و نه Playground Games هنوز بیانیه‌ای در مورد جزئیات این دمو منتشر نکرده‌اند اما جزئیات اعلام شده در Microsoft Store نشان می‌دهد که دمو اواخر امروز بر روی دو پلتفرم مقصد (PC و Xbox One) در دسترس قرار می‌گیرد و 27.83GB نیز حجم خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم، حتی هنوز اطلاعاتی از محتوای دموی Forza Horizon 4 نیز اعلام نشده اما به هر حال این دمو فرصت خوبی را برای تجربه این عنوان مسابقه‌ای مورد انتظار فراهم می‌کند. خصوصا برای PC گیمرها که پس از اعلام سیستم مورد نیازی پایین‌تر از Forza Horizon 3، بالاخره می‌توانند از کیفیت اجرا و بهینه‌سازی این بازی بر روی سیستم خود مطمئن شوند.

یکی از ویژگی‌های جذابی که تقریبا در تمامی نمایش‌های Forza Horizon 4 بر روی آن تاکید شده، قابلیت تغییرات پویای فصل‌ها است. به گفته Microsoft این امکان همه چیز را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بازیکنان می‌توانند به صورت تک نفره یا تیمی در محیط‌های دوست داشتنی و تاریخی بریتانیا در جهان آزادی اشتراکی به کاوش بپردازند. در چهارمین قسمت از سری Forza Horizon می‌توانید پشت فرمان بیش از 450 ماشین نشسته و هرکدام را به دلخواه خود شخصی‌سازی کرده و به رقابت با دیگران بپردازید.

Microsoft انتظار دارد که این بازی به بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین عنوان در سری Forza تبدیل شود.

عنوان Forza Horizon 4 در تاریخ 2 اکتبر (سه شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۷) بر روی Xbox One و Windows 10 در دسترس قرار خواهد گرفت.