Menu

استودیو Bioware هیچگونه برنامه پس از عرضه‌ای برای Mass Effect Andromeda نداشت و این اتفاق برای Anthem نخواهد افتاد

بازی Mass Effect: Andromeda سال قبل عرضه شد، اما شاهد پشتیبانی ضعیفی از طرف شرکت سازنده برای بازی بودیم و محتوای خاصی نیز برای بخش تک نفره منتشر نشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، استودیو Bioware به تازگی اعتراف کرد که برنامه‌ای برای مشکلات احتمالی پس از عرضه بازی Mass Effect: Andromeda نداشته است، اما این اتفاق برای عنوان Anthem نخواهد افتاد. به احتمال زیاد، این خبر شما را یاد بازی Batman: Arkham Knight خواهد انداخت. عنوانی که با مشکلات بسیار زیاد بر روی PC عرضه شد و مدت ها بعد ناشر بازی یعنی Warner Bros اعلام کرد که از مشکلات بازی خبر داشته است اما به هر حال آن را، بازی بر روی این پلتفرم منتشر شده است.

مایک گمبل از طرف استودیو Bioware گفت:

می‌توانم به صراحت بگویم که برای زمان پس از عرضه بازی Mass Effect: Andromeda آن طوری که برای Anthem برنامه ریزی کرده ایم، وقت و سیستم گذاشته نشد. Mass Effect: Andromeda از ابتدا جدی گرفته نشد و ما برنامه خاصی برای زمان پس از عرضه بازی نداشتیم. اما 22 فوریه (زمان عرضه Anthem) نه تنها پایان کار، بلکه شروع کار ما خواهد بود.

در حقیقت می‌توان گفت که Mass Effect: Andromeda بازی بدی نبود، بلکه پتانسیلی از دست رفته حساب می‌شود.

Mass Effect: Andromeda می‌توانست به یکی از برترین عناوین نقش آفرینی تبدیل شود، اما متاسفانه بازی نتوانست آن طور که باید به هدفش برسد. در حالی که تجربه گیم پلی و عناصر نقش آفرینی عالی کار شده اند و بازی بهترین سیستم مبارزات سری را ارائه می‌دهد، مشکلاتی نظیر داستانی قابل پیشبینی، شخصیت های سرد و بی روح و نویسندگی بسیار بد باعث شدند تا داستان Pathfinder برای پیدا کردن خانه ای جدید برای بشریت خیلی زود از یادها برود.

Mass Effect: Andromeda هم اکنون بر روی PC، PS4 و Xbox One موجود می‌باشد و بازی جدید استودیو Bioware یعنی Anthem قرار است در 22 فوریه برای PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر شود.