Menu

343: اشتباهاتمان در Halo 5 را در Halo Infinite تکرار نمی‌کنیم

هنگامی که اولین بازی از سری Halo در سال 2001 برای کنسول Xbox منتشر شد، توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و تحسین همگان را بر انگیخت و توانست به کنسول Microsoft اعتبار ببخشد. بعد از مدتی نیز این سری به مانند بسیاری دیگر دچار افت شد. برخی معتقد بودند که آن چیزی که بازی را خاص می‌کرد دیگر وجود ندارد و برخی دیگر نیز کلا امیدی به این سری نداشتند و تغییر سازنده از Bungie به 343 را اشتباهی بزرگ قلمداد می‌کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی استودیوی 343 که بازی Halo Infinite را در راه دارد، به برخی از اشتباهات خود در گذشته اقرار کرده است. جاستین رابی (Justin Robey)، یکی از اعضای این استودیو، در استریمی که داشته در مورد گذشته‌ی پر سر و صدای سری Halo و همچنین روند تولید و توسعه‌ی بازی Halo Infinite و بهبود بازی صحبت‌هایی را انجام داده است :

" Halo یکی از آن فرانچایزهایی است که علاقه مندان زیادی دارد و من مطمئنم که هر موقع Halo Infinite منشر شود افرادی زیادی این بازی را تجربه خواهند کرد و یا به این سری برمی‌گردند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که کاربران از این بازی به مانند Halo 5 ناراضی نباشند. پس همه چیز برای کسانی که می‌خواهند برای اولین بار این سری را تجربه کنند و یا از طرفداران قدیمی این سری هستند و از نسخه‌های قبلی ناراضی بودند، آماده است."

البته تا کنون اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده و به جز اطلاعاتی که از E3 و چند جای دیگر منتشر شده، چیز دیگری راجب به بازی نمی‌دانیم. با این حال این اطلاعات و این که چگونه تیم سازنده‌ی بازی قصد دارد تغییراتی در بازی ایجاد کند و همچنین بازگشت Master Chief هیجان انگیز است. هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی اعلام نشده است و به نظر می‌رسد باید تا کنفرانس Microsoft در E3 امسال صبر کنیم و تنها پلتفرم‌های مقصد بازی یعنی PC و Xbox One مشخص شده است.