Menu

اعضای سابق Telltale استودیوی جدیدی برای خلق عناوین ماجراجویی تاسیس می‌کنند

چندین نفر از اعضای سابق Telltale Games، استودیوی بازی‌سازی جدیدی به نام AdHoc تاسیس می‌کنند. به گزارش پردیس گیم، با توجه به Variety، چهار نفر از کارکنان سابق Telltale با یکدیگر برای تاسیس AdHoc متحد شدند تا به میراث خود برای ساخت بازی‌های روایتی ادامه دهند.

در حالی که جزئیات خاصی از اولین پروژه آن‌ها در دسترس نیست، تیم AdHoc اشاره‌ای قوی به یک تجربه تعاملی اکشن زنده دارد. پیِر شورِت (Pierre Shorette)، رئیس ارشد بخش خلاقیت AdHoc گفت:

"خلق تجربه‌های تعاملی با حضور بازیگران واقعی برروی صفحه، چیزی است که همیشه در رابطه با آن صحبت کرده‌ایم. همه ما با فیلم و تلویژیون خاطره داشته و به آن علاقه‌مند هستیم بنابراین ترکیب آن‌ها با تجربه ما در بازی‌ها، چیزی است که در رابطه با آن تحقیق می‌کنیم.

ظاهرا ما در نهایت می‌توانیم تغییری بزرگ در نحوه استفاده از رسانه‌ها ایجاد کنیم تا خط فاصله میان فیلم، تلویزیون و بازی‌ها شروع به از بین رفتن کنند. با وجود پلتفرم‌های استریم در خانه‌های ما و تلفن‌های همراه در جیب خود، در دورانی منحصر به‌فرد هستیم که مانع ورود به تعامل از بین رفته است بنابراین به عنوان گروهی از افرادی با تخصص و تجربه ساخت عناوین ماجراجویی تعاملی در میان آن فضا، احساس می‌کنیم حالا بهترین زمان برای تاسیس یک استودیوی جدید به‌منظور تمرکز بر خلق محتویات تازه برای فضایی جدید است."

تجربیات عناوین تعاملی ترکیبی مثل Her Story و Bandersnatch مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌اند اما باید منتظر بمانیم و ببینیم پروژه جدید AdHoc دقیقا چه نوع فرمی دارد.

بسیاری از اعضای تاسیس کننده AdHoc، شامل دنیس لنهارت، نیک هرمن و پیر شورت، قبلا Telltale را به‌منظور ملحق شدن به Ubisoft ترک کرده‌ بودند. هرمن و لنهارت قبلا به عنوان کارگردان‌های ارشد در Telltale کار می‌کردند و شورت هم هدایت تیم نویسندگی را بر عهده داشت. اکنون هرمن رئیس ارشد بخش اجرایی AdHoc است و سایر افراد مثل لنهارت هم مدیر ارشد بخش فناوری شده‌اند. مایکل چانگ، نویسنده سابق Telltale، مدیر عامل این استودیو است.

با توجه به صحبت‌های هرمن، این تیم در ابتدا راجع به تاسیس یک استودیوی جدید زیر پرچم Ubisoft بحث کردند. وقتی چنین اتفاقی نیفتاد، آن‌ها تصمیم گرفتند روی پای خود ایستاده و AdHoc را تاسیس کنند. یکی از دلایلی که آن‌ها خواستند مستقل باشند و زیر نظر شرکتی مثل Ubisoft قرار نگیرند، انعطاف‌پذیری بود. لنارت در این رابطه گفت:

"اینکه بخواهیم چیزی را برای 50 نفر توضیح دهیم تا درک کنند، به معنای از بین رفتن ایده‌های پر خطر و ریسکی در همان ابتدای کار به دلایل مختلف است. ما این‌طور دوست داشتیم که اگر فقط خود ما چهار نفر باشیم، با اعتماد به نفس بیشتر و راحت‌تر می‌توانیم وارد دریای پر خطر و نا آشنا شویم."

در پایان لطفا دیدگاه خود را در رابطه با این خبر به اشتراک بگذارید.