Menu

ایتسونو از Capcom: بسیار خوشحال هستیم که کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهیم؛ باید این روند ادامه داشته باشد

CAPCOM تا مدت زیادی دورانی سخت را سپری می‌کرد. این توسعه‌دهنده و ناشر دوست‌داشتنی ژاپنی که به‌خاطر عناوینی مثل Street Fighter ،Devil May Cry ،Resident Evil و Dead Rising شناخته می‌شود، اشتباهات زیادی را در سال 2016 انجام داد. Street Fighter V عملکرد نزدیک به حد انتظارات را نداشت، Umbrella Corps برای رسیدن به تعداد مخاطبان مناسب کاملا شکست خورد و Dead Rising 4 هم در زمان عرضه تحت فشار زیادی قرار گرفت.

طرفداران شروع به نگرانی برای آینده این شرکت کردند اما اوضاع در دو سال گذشته برای Capcom با عرضه Resident Evil 7 و Monster Hunter World بسیار خوب سپری شد. Monster Hunter World به تنهایی توانست Capcom را به موفقیت بزرگی برساند و 11 میلیون نسخه فروش داشت و حال می‌خواهند با Resident Evil 2 و عرضه Devil May Cry 5 به این روند ادامه دهند.

به گزارش پردیس گیم، هیدیاکی ایتسونو به عنوان کارگردان Devil May Cry 5، در مصاحبه جدید خود با Metro GameCentral طی رویداد رسانه‌ای این بازی گفت همه افراد در Capcom بابت اتفاقات اخیر خوشحال هستند و می‌خواهند به همین مسیر ادامه دهند:

"همه ما به نوعی از این موضوع آگاه هستیم. خوش‌شانس بودیم که Monster Hunter World بازخورد خوبی دریافت کرد و عملکرد خوبی داشت. وقتی در E3 از بازی‌های Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 رونمایی کردیم، همه هیجان‌زده شدند و حالا Resident Evil 2 در دسترس قرار گرفته و متای 91 را دارد. همه ما از این موضوع با خبریم و خوشحالیم که کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهیم و مردم از چیزی که می‌سازیم لذت می‌برند ولی البته این بدان معناست که فشار هنوز وجود دارد. برای مثال، Devil May Cry هنوز منتشر نشده پس می‌دانیم که باید به همین روند خوب خود ادامه دهیم."

آیا شما فکر می‌کنید Capcom بتواند به روند انتشار عناوین با کیفیت در سال‌های پیش‌رو ادامه دهد؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.