Menu

حالت New Game+ در ماه جاری میلادی به Assassin’s Creed Odyssey اضافه خواهد شد

شرکت Ubisoft امروز بالاخره اعلام کرد که حالت مورد انتظار New Game+ در ماه جاری میلادی (فوریه) برای عنوان Assassin’s Creed Odyssey در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش پردیس گیم، Ubisoft این موضوع را با انتشار توییت زیر در توییتر رسمی Assassin’s Creed تایید کرد:

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد حالت NG+ عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتتشر نشده اما Ubisoft به یکی از بازیکنان مشتاق این عنوان اعلام کرده است که در جزئیات بیشتر این حالت در ویدیو ماهانه Odyssey که برای نمایش در هفته آینده برنامه‌ریزی شده، فاش خواهد شد.

حالت NG+ عنوان Origins به بازیکنان اجازه می‌داد که با حفظ قدرت‌ها و ارتقاهای شخصیت خود، مجددا بخش داستانی را از ابتدا تجربه کنند. البته در این حالت قدرت دشمنان نیز به منظور متعادل شدن تجربه بازی افزایش پیدا می‌کرد اما به هر حال شما این اجازه را داشتید که با شخصت قدرتمند خود دنیای غنی Odyssey را بار دیگر مورد تاخت و تاز قرار دهید.

عنوان Odyssey این امکان را به بازیکنان می‌دهد که جنسیت شخصیت خود را تعیین کنند، با وجود این گزینه باید دید برنامه Ubisoft در شروع دوباره بازی در حالت NG+ چه خواهد بود و اینکه آیا امکان انتقال مهارت‌ها به جنسیت دیگر فراهم می‌شود یا اینکه این آپشن در حالت بازی جدید به طور کلی حذف می‌شود.