Menu

نقشه‌ی جدید Overwatch از شهر بوسان کره برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamespot، استودیوی Blizzard نقشه دیگری برای عنوان قهرمانی تیراندازی محبوب خود Overwatch عرضه کرد. بوسان، نقشه‌ی به تازگی معرفی شده با تمی در رابطه با D.Va که اولین رونمایی از آن ماه گذشته در Gamescom 2018 و به عنوان قسمتی آزمایشی برای بازی صورت گرفت اکنون برای PS4، Xbox One و PC در دسترس است.

بوسان که در کره جنوبی قرار دارد، شامل سه منطقه مجزا می‌شود که بازیکنان می‌توانند برای تحت کنترل گرفتن آن با هم رقابت کنن: Sanctuary، Downtown و پایگاه MEKA. قسمت Sanctuary معبدی ساکت و آرام است که توسط درختان پائیزی و باغ‌ها محاصره شده؛ در Downtown بازیکنان اطراف یک ایستگاه قطار و رستورانی با دستگاه پخش موسیقی در کنار سایر وسایل و ابزارهای کلانشهری مبارزه می‌کنند؛ و پایگاه MEKA مقر اصلی نیروهای دفاعی است که D.Va به آن تعلق دارد.

در ادامه می‌توانید نگاهی نزدیک‌تر به بوسان بیاندازید. نقشه‌ی بوسان همراه با پچ جدید Overwatch که تنظیماتی روی تعدادی از قهرمان‌ها از جمله Brigitte و Reinhardt اعمال می‌کند منتشر می‌شود. Blizzard تمام تغییرات ایجاد شده در به روزرسانی جدید را در وب‌سایت خود منتشر کرده.

overwatch

overwatch overwatch overwatch overwatch

بوسان اولین بار حین یک فستیوال کره‌ای در ماه گذشته معرفی شده. نمایش آن همراه با انیمیشنی کوتاه از D.Va صورت گرفت. همچنین Blizzard به تازگی از پوسته‌ی جدید و اسپری‌های D.Va و آیکون بازیکنان در بازی پرده‌برداری کرده ولی این موراد تنها از طریق Nano Cola Challenge قابل بازگشایی هستند که فرصت آن 19 شهریور به پایان رسید.