Menu

حق و حقوق Kingdoms of Amalur: Reckoning هم‌چنان در دست EA است

همان‌طور که می‌دانید شرکت THQ Nordic چندی پیش حق و حقوق سری Kingdoms of Amalur را از 38Studios خریداری کرد اما به نظر می‌رسد کم و کاستی این وسط وجود دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، شرکت THQ Nordic در ایمیلی به Eurogamer توضیح داده که حق و حقوق انتشار نسخه Reckoning بازی Kingdoms of Amalur همچنان در دستان EA قرار دارد.

Kingdoms of Amalur: Reckoning در سال 2012 برای دو پلتفرم PS3 و Xbox 360 منتشر شد و پس از آن شاهد اتفاق غم انگیز ورشکستگی سازنده یعنی 38Studios بودیم. حال امید داریم که THQ Nordic بازی را زنده کند و در آینده شاهد این عنوان نقش آفرینی جذاب و هنری باشیم.

در ایمیل مذکور آمده است:

"حق و حقوق Reckoning همچنان با EA است، در مورد جزئیات بیشتر رابطه EA و 38Studios نمی‌توانیم نظر بدهیم. در حال حاضر ما 'فقط' مالکیتی معنوی داریم. ما متوجه موضوع اصلی هستیم و می‌دانیم که بسیاری از بازیکنان خواهان بازسازی نسخه Reckoning برای کنسول‌های نسل حاضر هستند و حتی طرفداران PC خواهان این بازی جذاب می‌باشند اما تصمیم گرفتیم در این مورد بحث نکنیم. تنها زمانی نظر خواهیم داد که در رابطه با همه چیز مطمئن باشیم."

چند سال پیش همراه با مرگ 38Studios شاهد از بین رفتن پروژه Kingdoms of Amalur 2 و یک بازی MMORPG در دست ساخت با نام Project Copernicus نیز بودیم. حال با مطرح شدن دوباره سری امید داریم THQ Nordic پروژه‌های 38Studio را زنده کند.

نظر شما در این باره چیست؟