Menu

Take-Two: عنوان معرفی نشده 2K همچنان برای عرضه در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است

مدت‌هاست که می‌دانیم شرکت 2K Games عنوان جدید و معرفی نشده‌ای از یکی از بزرگ‌ترین سری بازی‌های خود را در مرحله توسعه دارد. این بازی مرموز در ابتدا قرار بود تا پایان سال مالی جاری (31 مارس 2019) برای عرضه آماده شود اما در نهایت به تشخیص Take-Two تا سال مالی 2020 تاخیر خورد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، امروز Take-Two بار دیگر تاکید کرده است که بازه عرضه این بازی مرموز تغییری نداشته اما متاسفانه اینبار هم از ورود به جزئیات خودداری کرده است.

در جریان جدیدترین جلسه گزارش مالی Take-Two یکی از سرمایه‌گذاران این شرکت پرسید که چرا در مورد این بازی تا این حد پنهان‌کاری می‌شود و آیا همچنان برای عرضه در بازه‌ای که قبلا اعلام شده بود، آماده می‌شود یا باز هم با تاخیر مواجه شده. مدیر عامل Take-Two آقای استراس زلنیک در پاسخ به سوال این فرد گفت: "در مورد عنوان معرفی نشده 2K، مراحل ساخت این بازی با جدیت پیش می‌رود و انتظار داریم که تغییر دیگری در تاریخ عرضه آن ایجاد نشود و انتظارات زیادی هم از این بازی داریم."

مدت‌هاست که گفته می‌شود عنوان معرفی نشده 2K به احتمال زیاد Borderlands 3 است. البته اخیرا شایعه‌هایی نیز به قسمت جدید سری محبوب Bioshock اشاره کرده‌اند. تمام اطلاعاتی که در این لحظه از عنوان مورد بحث داریم این است که در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد بناراین بعید است که حداقل تا پایان مارس سال آینده عرضه شود.

زلنیک در ادامه در پاسخ به سوال دیگر این سرمایه‌گذار در مورد رابطه Take-Two با استودیو Gearbox گفت: "رابطه ما با Gearbox، که یک استودیو مستقل به حساب می‌آید، عالی است. این شرکت ثبات دارد و آنها همانند همیشه، در حال انجام کار فوق‌العاده‌ای هستند. ما از آنها به نحوی شایسته حمایت می‌کنیم."

نظر شما در مورد عنوان معرفی نشده 2K چیست؟ Borderlands 3 ،Bioshock یا حتی قسمت جدید Mafia؟