Menu

هیدیاکی ایتسونو می‌توانست Dragon’s Dogma 2 را به جای Devil May Cry 5 بسازد

هیدیاکی ایتسونو به عنوان کارگردان و طراح بازی‌ Devil May Cry، در مصاحبه‌ای با سایت VG247 گفت می‌توانست به جای ساخت جدیدترین نسخه از این سری، به سراغ Dragon’s Dogma 2 برود. وی همچنین افزود در حالی که Devil May Cry 5 سخت‌ترین عنوانی بود که برروی‌ آن کار کرده، Dragon’s Dogma را بزرگ‌ترین موفقیت خود می‌داند.

به گزارش پردیس گیم، او گفت "وقتی بحث در رابطه با Devil May Cry 5 بالا گرفت، من سراغ کنزو سوجیموتو (بنیان‌گذار Capcom) رفتم و گفتم می‌خواهم یا Devil May Cry 5 یا Dragon’s Dogma 2 را به عنوان کار بعدی خود بسازم. او گفت هر کاری که می‌خواهی بکن و هر یک را که دوست داشتی انتخاب کن. من هم Devil May Cry 5 به ذهنم رسید و شروع به کار کردیم.

حالا کار ما به بخش‌های نهایی Devil May Cry 5 رسیده اما آن زمان ایده‌هایی برای Dragon’s Dogma 2 هم داشتم. اکنون در بخش پایانی پروژه هستیم. من همیشه شاید 4 بازی و ایده در ذهن خود داشته باشم که دوست دارم بسازم ولی بین عناوینی که به توسعه آن‌ها علاقه‌مند هستم و بازی‌هایی که فکر می‌کنم باید ساخته شوند، تفاوتی وجود دارد. حال، کار ما به اینجا کشیده و از هم‌اکنون برای پروژه بعدی آماده می‌شوم. نمی‌توانیم بگوییم چه چیزی است اما منتظر شروع کار برروی آن هستیم.

هر موقع یک بازی می‌سازم، به‌طور دقیق و مشخص همان چیزی را توسعه می‌دهم که همیشه می‌خواستم بازی کنم. Dragon’s Dogma یکی از آن عناوینی است که از زمان بچگی دوست داشتم به تجربه آن بپردازم. من به این موضوع فکر می‌کنم و به سمت کار برای خلق آن می‌روم.

عنوانی که در ذهن من بزرگ‌ترین موفقیت بود و به آن افتخار می‌کنم، احتمالا Dragon’s Dogma است. عنوانی که سخت‌ترین کار من شد و بیشترین تلاش را برای آن کردم، Devil May Cry 5 است."

در حالی که همه منتظر بازی جدیدی از Dragon’s Dogma هستیم، دارندگان کنسول Switch می‌توانند در 23 آوریل (3 اردیبهشت)، پورت نسخه اول برای این کنسول را تجربه کنند.