Menu

جردن وگت رابرتز: بازیکنان برای Death Stranding آماده نیستند

کارگردان سینما آقای "جردن وگت رابرتز"(Jordan Vogt-Roberts) شانس این را داشته تا جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Kojima Productions را بازی کند و مصمم می‌باشد که بازیکنان برای ساخته‌ی "هیدئو کوجیما" آماده نیستند. کارگردان فیلم‌هایی چون Kong: Skull Island و Metal Gear Solid( که در آینده اکران خواهد شد) طی توئیتی اعلام کرده که مانند برخی دیگر از اهالی دنیای سینما و گیم، موفق شده تا Death Stranding را تجربه کند. او عکسی از خود در کنار "هیدئو کوجیما" و "یوجی شینکاوا (که بخاطر کار بر روی شخصیت‌ها و طراحی‌های فرنچایز Metal Gear Solid شناخته می‌شود) را همراه با متن زیر به اشتراک گذاشته است که در پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، می‌توانید بخوانید:

"خب، کوجیما به من اجازه داد تا Death Strading را تجربه کنم. جهان این بازی مرحله‌ی جدیدی از بی‌نقص بودن است؛ مانند ماده‌ی اعتیادآور خالصی که توسط "کوجیما" و "شینکاوا" ساخته شده باشد. به خاطر دارید که فیلم Mad Max: Fury Road(ساخته‌ی "جرج میلر" با نقش‌آفرینی "تام هاردی") در عین اینکه به شدت شما رو شوکه کرد و تحت تاثیر قرار داد، باعث شد تا در تشکرآمیزترین حالت ممکن از خودتان بپرسید: "این لعنتی دیگه چی بود؟ چه جوری چنین معجزه‌ای وجود داره؟" شما برای این بازی آماده نیستید."

death stranding

پیش از این بازیگر معروف "مدس میکلسن" که در Death Stranding نیز حضور دارد اشاره کرده بود که درک و فهم DEATH STRANDING دشوار است؛ جهان بازی پر جزئیات و سنگین خواهد بود. او بیشتر توضیح داده و گفته بود که:"اصلا متوجه صحبت‌های کوجیما نمی‌شدم. من تازه با این فرد ملاقات کرده بودم و وقتی از کارکنان اطرف آنجا که از من جوان‌تر بودند پرسیدم، به من گفتند او پدرخوانده گیمینگ است! حالا هم مشخص شد که کوجیما یک نابعه است. در واقع چیزی شبیه به کارهایی که وی انجام می‌دهد را ندیده‌ام. کوجیما هنوز هم سعی دارد تا من را متوجه اتفاقات بکند و من هم همانجا مانند یک آدم احمق ایستاده‌ام و می‌گویم یک بار دیگر توضیح بده! دنیای او بسیار پر جزئیات، سنگین و استادانه کار شده است. وقتی کار تمام شود، اتفاقات درون بازی منطقی به‌نظر می‌رسند، اما وقتی به توضیحات کوجیما گوش می‌دهید، درک آن دشوار است."

‌البته "وگت رابرتز" اولین شخصی نیست که با دیدن گیم‌پلی Death Stranding تحت تاثیر قرار گرفته و این عنوان را تحسین کرده باشد. قبل‌تر، گیم‌پلی این بازی به اعضای Guerilla Games نشان داده شد که باعث مبهوت شدن آن‌ها شده است. هم‌چنین "سم لیک" کارگردان Max Payne ،Alan Wake و Quantum Break نیز گفته است که:" DEATH STRANDING محدودیت‌ها را کنار خواهد زد."

Death Stranding در تاریخ نامشخصی به طور انحصاری و توسط Sony بر روی PS4 منتشر خواهد شد.