Menu

تعداد بازیکنان Apex Legends به رقم 2.5 میلیون رسید؛ 600,000 بازیکن به صورت همزمان بازی می‌کنند

به نظر می‌رسد که حرکت ریسکی استودیو Respawn Entertainment در معرفی مخفیانه عنوان Apex Legends ثمربخش بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، ما پیش از این می‌دانستیم که این بازی از طرف جامعه گیمرها با استقبال خوبی همراه بوده و موفق شده است طرف 8 ساعت پس از انتشار، یک میلیون بازیکن را به خود جذب کند. ظاهراً به لطف دهان به دهان شدن نام Apex Legends و همه‌گیر شدن بازی، شرکت EA حالا تعداد بازیکنان بیشتری پس از گذشت یک و نیم روز از عرضه بازی گزارش داده است.

به نقل از آقای "دنیل احمد (Daniel Ahmed)"، تحلیلگر مؤسسه Niko Partners، شرکت EA در کنفرانس مالی خود اعلام کرد که تعداد بازیکنان عنوان Apex Legends هم‌اکنون به رقم 2.5 میلیون رسیده است و بیشترین تعداد بازیکنان همزمان هم به 600,000 نفر می‌رسد. به طور کلی این آمار شگفت‌انگیزی است و نشان می‌دهد که این بازی به موفقیت عظیمی دست پیدا کرده است و با سر و صدایی که حول این بازی به پا شده است، مردم تمایل زیادی به تجربه آن دارند.

با در نظر گرفتن اینکه در چهار ماهه مالی بعدی، توجه شرکت EA روی دو عنوان Apex Legends و Anthem خواهد بود، فکر می‌کنیم دیدن اینکه نیمی از ریسک این شرکت ثمربخش بوده است، خوب باشد. حالا باید ببینیم که عنوان Anthem هم می‌تواند انتظارات شرکت EA را برآورده کند یا نه.