Menu

احتمال پشتیبانی Apex Legends از کراس پلی وجود دارد

بازی Apex Legends که به تازگی از سوی Respawn Entertainment معرفی شده، قرار است در سبک بتل رویال با عناوینی از جمله PUBG و Fortnite رقابت سنگینی داشته باشد. این استودیو با سابقه‌ی ساخت بازی Titanfall کیفیت خود را در ساخت بازی‌های شوتر به همگان اثبات کرده و حال به دنبال چالش جدیدی برای خود است. آن‌ها می‌خواهند تا با انتشار بازی خود در این سبک به موفقیت‌های جدیدی برسند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت comicbook، به تازگی درو مک کوی (Drew McCoy)، از اعضای اصلی استودیوی Respawn Entertainment، در گفتگویی که با Eurogamer داشته درمورد خود بازی و افق‌های پیش روی بازی صحبت‌هایی انجام داده و از برنامه‌های این استودیو در آینده برای این بازی خبر داد. وی اشاره کرد که: "ما برنامه داریم تا هر کسی بر روی هر پلتفرمی بتواند با دوستان خود بازی کند." البته که وی در ادامه عنوان کرد که آیتم‌های خریداری شده و پیشرفت‌هایی که هر کاربر در بازی داشته قابل انتقال به پلتفرم‌های دیگر نیست و از دایره‌ی توانایی آن‌ها خارج است. حال طبق سخنان مک کوی احتمالا به زودی شاهد قابلیت کراس پلی در بازی خواهیم بود، قابلیتی که در حال حاضر در بازی وجود ندارد.

همچنین وی اشاره کرد که با توجه به بازی‌های محبوب و پرطرفداری که در این سبک وجود دارد انتظار نداریم تا افراد زیادی به بازی ما بپیوندند. " ما تمایل داریم تا با کاربران صاف و شفاف باشیم، چون این امر به رفع مشکلات بازی کمک خواهد کرد و باعث بهبود بازی خواهد شد. البته ما درک می‌کنیم که برخی از کاربران ممکن است کمی شک کنند و تردید داشته باشند."

" برخی از افراد ممکن است فکر کنند که که تعداد عناوین سبک بتل رویال زیاد شده باشد که خجالت آور است. برخی نیز فکر می‌کردند که ما مشغول ساخت Titanfall 3 هستیم در حالی که نبودیم. این بازی چیزی است که ما مشغول ساخت آن بودیم. برای متقاعد کردن کاربران باید ماه‌ها تریلر و اطلاعات مختلفی را منتشر کرد اما ما تصمیم گرفتیم تا خود بازی بعد از انتشارش این کار را انجام دهد. ما بازی را رایگان عرضه کردیم که البته لوت باکس‌هایی به ضرورت در بازی وجود دارد. این یک روش مناسب برای بازاریابی ما است و به همین دلیل ما این روش را اجرا می‌کنیم. پس اجازه دهید تا بازی منتشر شود و همه آن را بازی کنند."

بازی Apex Legends به تازگی و به صورت رایگان منتشر شده و برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One در دسترس است.