Menu

دانلود موسیقی متن بازی Ninja Gaiden Trilogy Classic

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن تریلوژی کلاسیک Ninja Gaiden، اثر Keiji Yamagishi, Ryuichi Nitta, Mikio Saito, Mayuko Okamura, Rika Shigeno, Kaori Nakabai در خدمت شما هستیم.

سری کلاسیک Ninja Gaiden (نام ژاپنی: Ninja Ryukenden) عناوینی در سبک اکشن پلتفرمر هستند که توسط استودیوی Tecmo توسعه یافته و در سال‌های 1988 و 1990 و 1991 برای کنسول Nintendo Entertainment System عرضه شدند. داستان این سری روایتگر نبردهای پی در پی نینجایی با نام Ryu Hayabusa با نیروهای شیطانی برای جلوگیری از احیا شدن شیاطین باستانی و نابود شدن زمین بود. در بین تمام بازی‌های این سری، نسخه‌ی اول از اهمیت و شهرت بیشتری برخوردار است؛ چرا که پس از عرضه به خاطر استفاده از سکانس‌های سینمایی انیمه وار، مکانیک‌های نوآورانه در گیم پلی و اتمسفر تاریک، به عنوانی کلاسیک و انقلابی در صنعت بازی تبدیل شده و بعدها نیز الهام بخش ساخت عناوین تحسین شده‌ای همچون The Messenger شد. البته انتقادات وارد شده به این سری نیز، کم نیستند و این بازی‌ها مخصوصا به خاطر درجه‌ی سختی دیوانه واری که داشتند، به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

بعد از عرضه شدن عنوان Ninja Gaiden بر روی کنسول Xbox و ورود این سری به دوران مدرن، خط داستانی این سری با سری بازی‌های Dead or Alive گره خورد و همین، باعث به وجود آمدن نظریه‌های بسیاری در مورد داستان سری و احتمال بالای ریبوت شدن آن شد. هر چند که کارگردان این عنوان یعنی تومونوبو ایتاگاکی، این نظریه‌ها را رد کرده و عنوان کرده است که وقایع عناوین مدرن، پیش از وقایع نسخه‌های کلاسیک اتفاق می‌افتند.

دانلود موسیقی متن بازی Ninja Gaiden

Ninja Gaiden The Definitive Soundtrack Vol. 1 + 2

ناشر: Brave Wave

تاریخ انتشار: 13 آپریل 2017

قیمت کلی (صرفا جهت اطلاع!): 20 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 118 قطعه (شامل تریلوژی اصلی و نسخه آرکید)

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 54 دقیقه و 42 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Keiji Yamagishi, Ryuichi Nitta, Mikio Saito, Mayuko Okamura, Rika Shigeno, Kaori Nakabai

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 272.94 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Determination- Father's Message [موسیقی پیشنهادی]

In Hiding- Pursuing the Nightmare

The Amazing Ryu [موسیقی پیشنهادی]

(Irene- Overture of Dawn (Prelude

(Stage 1-1 – 5-1 (NGIII

(Credits (NGIII [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم