Menu

پچ اخیر Fallout 76 مشکلات قبلی بازی را به آن بر می‌گرداند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، آخرین پچی که برای Fallout 76 منتشر شده مشکلات جدیدی را به بازی اضافه می‌کند در صورتی که این مشکلات در پچ قبلی حل شده بودند. حال در یک اقدام دیگر از Bethesda، هات فیکسی برای بازی منتشر شد تا بخشی از مشکلات به وجود آمده حل شوند اما این هات فیکس باگ‌های به مراتب بدتری را برای بازی به وجود آورد. این مشکلات به نظر ادامه دار هستند و مشکل است که اعلام کنیم چه زمانی باگ‌های بازی کم‌تر بشوند.

در پچ شماره‌ی 5 که برای این بازی منتشر شد، شاهد برگشتن مشکلات و با‌گ‌هایی به بازی بودیم که در پچ شماره‌ی 4 بازی حل شده بودند مانند bobby pinها که برای باز کردن قفل‌ها در بازی از آن‌ها استفاده می‌شود که در بازی وزن زیادی داشتند و این فقط یکی از باگ‌های بازی بود که در پچ شماره‌ی 4 حل شده بودند اما در پچ شماره‌ی 5 به بازی برگشتند.

همچنین طبق گزارشاتی که کاربران از این بازی دادند سیستم autoscrapping بازی کارایی مفیدی ندارد و دارای مشکلاتی است که باعث شده تا کاربران هنگام استفاده ار آن در بازی بسیاری از آیتم‌های خود را در آن از دست بدهند. برای این مشکل نیز تا این لحظه واکنشی از سوی سازندگان داده نشده و بروزرسانی برای این مشکل عرضه نشده است.

به نظر می‌رسد Bethesda باید فکری به حال مشکلات و باگ‌های بازی بکند. البته Bethesda تا الان به خوبی از بازی حمایت کرده و قصد دارد این کار خود را نیز ادامه دهد. آن‌ها قصد دارند تا با بروزرسانی‌هایی که در آینده برای این بازی منتشر می‌کنند مشکلات بازی را کمتر کنند و ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کنند. بازی Fallout 76 هم اکنون برای PC و PS4 و Xbox One در دسترس است.