Menu

سال 2021 برای انتشار فیلم جدید The Batman انتخاب شده، بن افلک در این نسخه حضور ندارد


بت‌فلک، تازه داشتیم به نقشت عادت می‌کردیم. بنا بر گزارشات، بن افلک که در سه فیلم سینمایی مربوط به دنیای DC (جوخه انتحار، بتمن مقابل سوپرمن و Justice League ) شنل به تن کرده بود برای فیلم Batman باز نخواهد گشت. به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamesradar، فیلم The Batman که توسط مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی می‌شود قرار است ورق را برگرداند. شایعات بر این است که داستانی از بروس وین جوان‌تری را خواهیم داشت.. و اینکه احتمالاً باید تا 2021 منتظر آن باشیم.

ابتدا توسط Deadline اعلام شده بود که بن افلک به خاطر تمرکز داستان روی یک بروس وین جوان‌تر در سینمایی The Batman که دو سال دیگر در 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) روی پرده‌ها می‌رود، جایگزین می‌شود.

اگرچه این فیلم بر اساس داستان نمادین فرانک میلر (Frank Miller) یعنی Batman: Year One که 12 ماه ابتدایی نقاب پوشیدن بتمن را به نمایش گذاشت ساخته نمی‌شود. همچنین، شاید تعجب آور باشد، هنوز هیچ اسمی برای حضور در نقش بتمن اعلام یا حتی شایعه نیز نشده.. با اینحال مطمئناً افراد بسیاری برای به دست آوردن آن باید با هم رقابت کنند.

ولی داشتن یک چهره‌ی جدید تمام مشکلی که شوالیه تاریکی باید با آن دست و پنجه نرم کند نیست. در مصاحبه‌ای با مجله‌ی The Hollywood Reporter، آقای ریوز اشاره کرده که مرد خفاشی در طول این سینمایی با بیش از یک شخصیت منفی مواجه خواهد شد و اعلام کرده "کلکسیونی از تبهکاران خواهیم داشت." آخرین باری که چنین صحبت‌هایی مطرح شد، Batman Forever گیرمان آمد.

همچنین قرار است عناصر نویر (ژانری با تمرکز بر بدبینی، سرخوردگی و ابهامات اخلاقی) سنگینی در آن وجود داشته باشد و ریوز فیلم The Batman را این چنین توصیف کرده؛ "داستان بتمن به شدت نویر بوده و روایت بر اساس زاویه دید اوست. ماجراها مستقیماً از دیدگاه او روایت می‌شوند و امیدوارم قصه‌ای هیجان‌انگیز و همچنین احساسی باشد. در این سینمایی بیش از هر فیلم دیگر بتمن را در حالت کارآگاهی خود خواهید دید."

با وجود جدایی بن افلک از پروژه، مت ریوز به نظر مردی با برنامه می‌آید.. فردی که به نظر می‌تواند حضور مرد خفاشی را روی پرده‌های نقره‌ای درخشان کند. این همه سال را چطور منتظر باشیم؟

با توجه به عدم موفقیت داستان‌های خفاشی محور، شاید پس از مدت‌ها امیدی برای نجات فیلم‌های بتمن وجود داشته باشد.