Menu

Netflix می‌گوید رقابت با Fortnite برای به دست آوردن زمان نمایش سخت‌تر از رقابت با HBO است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، در آخرین گزارش ربع چهارم سال 2018 با سهامداران خود، Netflix اعلام کرد که 10% از زمان پخش تلویزیون در آمریکا را به خود اختصاص می‌دهد (این شرکت روزانه حدود 100 میلیون ساعت خدمات به صفحه‌های تلویزیون ارائه می‌دهد و با در نظر گرفتن 120 میلیون خانه، با میانگین 4 ساعت تماشا و دو تلویزیون به اضای هر خانه، به علاوه‌ی هتل‌ها و رستوران‌ها تقریباً 1 میلیارد ساعت از وقت صفحه‌های نمایش تلویزیون را به صورت روزانه در اختیار دارد)، این ارقام روی گوشی‌های موبایل کمتر است.

جالب است بدانید، Netflix اشاره کرده مدت زمانی‌هایی که برای حضور در تلویزیون‌های مردم به دست می‌آورند از بین رقبای بسیاری کسب شده. برای مثال، این شرکت باور دارد که رقابت آن‌ها با Fortnite بیشتر و شدیدتر از HBO است. در بازار سرگرمی هزاران رقیب وجود دارند که همگی برای جلب توجه مشتری تلاش می‌کنند و برای همین Netflix باور دارد که رشد فقط از طریق بهبود و به دست آوردن تجربه ممکن است که به همین دلیل تمرکز مبارزه‌ی خود را با سایر سرویس‌های استریم مثل Amazon Prime یا Disney+ که در آینده شروع به کار می‌کند گذاشته است.

اساساً، هرچه برنامه‌ها و فیلم‌های سینمای با کیفیت انحصاری بیشتری روی یک پلتفرم موجود باشد، زمانی هم که مردم به تماشای شبکه می‌نشینند نیز بیشتر می‌شود، حتی باعث می‌شود بسیاری از پای بازی‌های خود بلند شده و جذب برنامه‌ی تلویزیون شوند؛ بالاخره، در روز فقط 24 ساعت وقت داریم (متأسفانه).

البته، این حقیقت که Netflix اعتراف کرده و از Fortnite به عنوان بزرگ‌ترین رقیب فعلی خود نام برده نشان می‌دهد چه پدیده‌ی شگفت‌انگیزی به دستان این بازی ساخت Epic شکل گرفته. دیدگاه این کمپانی برای فعال‌سازی قابلیت کراس پلتفرم بین کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی و همینطور گوشی‌های مویابل مسلماً کمک زیادی به این موفقیت کرده، چرا که گیمرها به وسیله آن میتوانند فارغ از پلتفرمی که در اختیار دارند با دوستانشان به بازی بپردازند.

گزارش این شبکه درمورد فیلم سینمایی تعاملی Black Mirror: Bandersnatch که به تازگی منتشر شده بسیار مثبت است. در واقع، برنامه‌هایی وجود دارد که ممکن است این نوع بیان داستان که به نام ‘Branch Manager’ شناخته می‌شود را برای سایر پروژه‌های تعاملی خود نیز استفاده کنند تا فاصله‌ی بین فیلم‌های سینمایی و بازی‌ها به حداقل برسد.

در آخر، شاید طرفدران The Witcher ناامید شده باشند که نامی از برنامه‌ی تلویزیونی محبوبشان با هنرنمایی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت آو ریویا (Geralt of Rivia) برده نشده. اگرچه، این لزوماً به این معنی نیست که سریال در 2019 پخش نمی‌شود، چرا که تنها تعداد کمی از برنامه‌های مشخص شده‌ی 2019 در این گزارش حضور داشتند.