Menu

بازیکنان مدل شخصیت کریس ردفیلد را در Resident Evil 2 Remake کشف کردند

حالا که عنوان Resident Evil 2 به انتشار رسیده است، بازیکنان و افرادی که مشتاق این هستند جزئیات بیشتری را افشا کنند تک تک فایل‌های بازی را بررسی می‌کنند و به نظر می‌رسد چیزهای جالبی در میان آن‌ها پیدا می‌شود. یک کاربر در یکی از فروم‌های مادینگ Resident Evil اعلام کرد، مدل شخصیت کریس ردفیلد در میان فایل‌های RE 2 Remake پیدا می‌شود. اگرچه جالب است بدانید این مدل دقیقاََ همان قیافه کریس ردفیلد در Resident Evil 7 می‌باشد که برای مدت کوتاهی توانستیم آن را ببینیم.(البته داخل محتوای اضافه Not A Hero نقش بسیار بزرگ‌تری را ایفاد کرد.)

حضور این مدل در میان فایل‌های بازی بسیار جذاب و عجیب می‌باشد چرا که او به طور حتم درون نسخه دوم سری Resident Evil هیچ نقشی ندارد و تنها در این عنوان به نام او اشاره می‌شود. اگرچه ما این را می‌دانیم شرکت Capcom به دنبال انتشار محتویات اضافه بیشتری است و شاید برای این شخصیت برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشد و در قالب یک بسته‌الحاقی شاهد آن باشیم.

شما می‌توانید تصویر مدل را در ادامه مشاهده کنید:

بازیکنان مدل شخصیت کریس ردفیلد را در Resident Evil 2 Remake کشف کردند

همچنین به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، تنها چند روز پس از عرضه‌ی Resident Evil 2 Remake، شرکت Capcom اعلام کرد، 3 میلیون نسخه از این بازی را به به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است. هر چند سهم پلتفرم‌های مقصد این عنوان (PC ،PS4 و Xbox One) از این مقدار فروش مشخص نشده . شرکت ناشر این سری بازی یعنی Capcom اشاره داشته که از سال 1996 و انتشار قسمت نخست این مجموعه تا تاریخ ژانویه 2018 (دی-بهمن ماه 97) حدود 88 میلیون نسخه از کل فرنچایز به فروش رسیده است.

از طرف دیگر محتویات قابل دانلود داستانی تحت عنوان “The Ghost Survivors” از حالا برای Resident Evil 2 معرفی شده است که در 26 بهمن ماه منتشر خواهد شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد که ماجراهای سه نفر از ساکنین راکون‌سیتی (Raccoon City) را تجربه کنند.

به روزرسانی The Ghost Survivors که به صورت رایگان در دسترس قرار خواد گرفت تا چند هفته‌ی دیگر عرضه شده و شامل سه شخصیت مختلف می‌شود؛ صاحب اسلحه فروشی، دختر شهردار و سرباز، که هر سه جزء افرادی می‌باشند که نتوانستند از راکون‌سیتی خارج شوند. بازیکنان Resident Evil 2 ممکن است تا حالا با لیان (Leon) و کلیر (Claire) بازی را به اتمام رسانده باشند ولی این DLC شخصیت‌های قابل بازی را بیشتر نیز خواهد کرد.

جالب است بدانید، بر اساسِ گزارش یکی از کاربران وبسایت Resetera، بازسازی RE2 Remake توانسته است عدد 54000 بازیکن به طور همزمان را ثبت کند، این رقم بسیار بیشتر از 18000 بازیکن همزمانی می‌باشد که Resident Evil 7 کسب کرده بود. RE 2 Remake موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و از سوی بازیکنان و منتقدین نیز تحسین شده است، این موضوع باعث می‌شود احتمال توسعه بازسازی RE 3 بالاتر هم برود.

میانگین نمرات Resident Evil 2 Remake در وبسایت متاکریتیک بر اساس 65 نقد، 91 می‌باشد. از این تعداد نقد 64 تای آن مثبت بوده و تنها 1 عدد نقد منفی می‌باشد. به نظر می‌رسد سریال تلویزیونی فرنچایز Resident Evil توسط Netflix در دست توسعه است که می‌توانید جزئیات آن را در اینجا دنبال کنید. هم‌چنین تریلر زمان انتشار این بازی را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

نظر شما در این باره چیست؟