Menu

گزارش؛ نسخه‌های فیزیکی Metro Exodus همراه با Epic Key عرضه خواهند شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، دیروز، Deep Silver اعلام کرد که نسخه‌های دیجیتالی جدیدترین عنوان در سری Metro یعنی Metro Exodus در انحصار فروشگاه Epic Store خواهد بود. این مورد برای بسیاری از طرفداران خبر بسیار بدی بود و حتی موجب شد Steam در بیانیه‌ای نارضایتی خود را اعلام کند. اگرچه، اگر بازی را پیش‌تر از استیم خریداری کرده‌اید، بازی اصلی به همراه تمامی DLCهای آن را دریافت خواهید کرد. با اینحال، خبری درمورد کپی‌های فیزیکی نبود، البته تا الان.

بالاخره حساب توئیتر رسمی بازی در پستی تأیید کرد که نسخه‌های فیزیکی پیش خرید شده حالا همراه با یک Epic Key ارسال خواهند شد. می‌توانید تصویری از توئیت که پاسخ یکی از کاربران در آن داده شده را در ادامه مشاهده کنید؛

Metro

برای افرادی که PC گیمر نیستند، هیچکدام از این تغییرات اهمیتی نخواهد داشت. درواقع، اگر به دنبال تجربه‌ی دو نسخه‌ی قبلی هستید میتوانید آن‌ها را به راحتی در Xbox Game Pass بیابید. با اینکه برخی اعتقاد دارند تلاش Epic برای انحصاری کردن بازی‌های مختلف در نهایت به رقابت سالم با Steam می‌انجامد، این تغییر و طعمه‌ی دقیقه‌ی آخری احتمالاً باعث به هم ریختن اعصاب بسیاری از بازیکنان می‌شود.

Metro Exodus در 26 بهمن به صورت انحصاری از طریق the Epic Store برای کامپیوترهای شخصی در دسترس خواهد بود. همچنین دارندگان کنسول‌ها میتوانند در همین تاریخ منتظر عرضه بازی باشند.