Menu

تماشا کنید: نمایشی کوتاه از گیم‌پلی حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops IIII برروی PS4 Pro

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر نسخه بتا حالت Battle Royale بازی Call of Duty: Black Ops IIII به صورت خصوصی در دسترس است. از همین رو، ‌وبسایت GameSpot نمایشی کوتاه از گیم‌پلی ضبط‌شده این بازی برروی PS4 Pro منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش پردیس‌گیم، این بتا هم‌اکنون تنها برروی PS4 Pro در دسترس بوده و تا آخر هفته برای کاربران PC و Xbox One قابل بازی نخواهد بود. Blackout، حالت Battle Royale عنوان Black Ops IIII نام داشته که با توجه به محبوبیت این ژانر، راه خود را به سری Call of Duty نیز باز کرده است. نقشه این حالت بزرگ‌ترین نقشه در سری تاریخ Call of Duty بوده و شامل مکان‌هایی از نقشه‌های محبوب طرفداران نظیر Nuketown یا Turbine خواهد بود.

شما می‌توانید در ابتدای بازی از میان چندین گزینه، شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته این انتخاب‌ها تنها حالت تزئینی و نمایشی داشته و تاثیری برروی گیم‌پلی بازی نخواهند داشت. این نسخه آزمایشی از 80 بازیکن پشتیبانی کرده و بازیکنان می‌توانند به صورت تکی، دونفره یا همراه با 3 نفر دیگر به عنوان یک گروه به بازی بپردازند.

در ادامه می‌توانید نمایش تقریبا 4 دقیقه‌ای از حالت Blackout مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

Call of Duty: Black Ops IIII در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.