Menu

Ubisoft: عنوان Assassin’s Creed Odyssey یک نقش‌آفرینی واقعی است + نمایشی از 20 دقیقه ابتدایی بازی

همان‌طور که می‌دانید عنوان Assassin’s Creed Odyssey حدود یک ماه برروی کنسول‌ها PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، تهیه‌کننده ارشد بازی یعنی "مارک الکسی‌کوته" (Marc-Alexis Côté) در مصاحبه‌ای این از Odyssey به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی نام برده است.

"Odysseyآخرین تغییر و درگرگونی Assassin’s Creed به سمت یک عنوان نقش‌آفرینی است. انگار مشغول تحربه نسخه 2.0 سری Assassin’s Creed باشید. ما همیشه می‌خواستیم این تغییر، یک دگرگونی 2 مرحله‌ای باشد و اکنون با Odyssey آخرین قدم را برداشته‌ایم. این بازی را می‌توان یک نقش‌آفرینی واقعی دانست."

"ما سعی کردیم تا به چیزها معنا ببخشیم. برای مثال، خبری از مسابقات اسب‌دوانی نخواهد بود. ما تلاش کرده‌ایم تا همه‌چیز در بازی به عنوان بخشی از زندگی یک مزدور معنا داشته باشند. این‌ها برای شما، پیرامون شخصیت‌ها و برای ارزش‌مند‌تر کردن بازی ساخته شده‌اند."

همان‌طور که می‌دانید، بزرگ‌ترین ویژگی جدید در این نسخه، چند شاخه‌شدن داستان بازی با توحه به انتخاب‌های بازیکن است. دیروز نیز تریلری در این مورد منتشر شد که از طریق این لینک می‌توانید به مشاهده آن بنشینید.

"وقتی شروع به توسعه Odyssey کردیم – من تقریبا بیشتر دوره کاری خودم صرف این سری کرده‌ام – یکی از چیزهایی که به نظرم همیشه نبودش حس می‌شد، فقدان رابط علت و معلول بود. "

"با توجه به پاسخ شما، شاید یک ماموریت کاملا جدید برای‌تان به وجود بیاید. رویکرد ما این است که در هنگام انتخاب‌های بزرک و حیاتی، چیزی به شما نگوییم. البته در ابتدای بازی گوشزد می‌کنیم که در هنگام انتخاب‌های‌تان دقت داشته باشید چرا که ممکن است تاثیراتی شگرف داشته باشند. "

"ما سعی کردیم تا این موضوع را خیلی روشن نکنیم تا بازیکنان همیشه به دنبال عواقب انتخاب‌های‌شان باشند. "

جدا از این موضوع، به تازگی نمایشی از 20 دقیقه ابتدایی Odyssey منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.