Menu

عنوان مستقل و زیبای Inmost در سبک معمایی و پلتفورمر معرفی شد + تریلر

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، عنوان پیکسلی و ماجراجویی Inmost که توسط شرکت Chucklefish و استودیو Hidden Layer نشر و توسعه می‌یابد، قرار است به زودی برای پلتفورم‌های PC و نینتندو سویچ عرضه شود. این عنوان ساید-اسکرولینگ ماجرای سه شخصیت متفاوت را تعریف می‌کند که هر کدام از این شخصیت‌ها سبک بازی ویژه خود را دارند.

شما می‌توانید در نقش شوالیه‌ای سریع و ماهر در شمشیرزنی قرار گیرید که ممکن است شما را یاد شخصیت اصلی عنوان Hollow Knight بیاندازد. شما همچنین می‌توانید کنترل شخصیت "غریبه" را در دست بگیرید که سبک بازی آن آهسته‌تر و از لحاظ تعداد معماها، غنی‌تر است. آخرین و سومین شخصیت بازی که در تریلر نمایش چندانی ندارد، هیولایی است که «از درد و رنج تغذیه می‌کند». هنوز آشکار نیست که قرار است چگونه ماجراهای این سه شخصیت در نهایت به داستان و روایت بازی پیوند خورد، اما Inmost قطعاً می‌تواند عنوانی نوید بخش، به خصوص برای طرفداران عناوین مستقل باشد.

اگر چه در تریلر زیر شاهد گیم‌پلی کاملاً متحول شده و جدید در سبک پلتفورمر و معمایی نیستیم، اما بعضی از بخش‌های پلتفورمینگ آن رضایت‌بخش نشان می‌دهد. جالب است تا ببینیم بخش معمایی و نیز شخصیت هیولای بازی، بازیکنان را چگونه و تا چه حد به خود مشغول خواهند کرد. یکی از بزرگترین نقاط قوت بازی Inmost می‌تواند محیط و نورپردازی پیکلسی آن باشد.

از آنجایی که این بازی با لحن و موجودات تاریک سر و کار دارد، تریلر بازی هم غارها و قلعه‌های بسیار تیره و تاریک را نشان می‌دهد. با این حال، به لطف استفاده از سبک هنری و رنگ‌آمیزی به بهترین نحو ممکن، هر کدام از صحنه‌های مختلف بازی به نوبه خود منحصر به فرد به نظر می‌آیند.

بازی Inmost در تاریخی نامشخص در سال 2019 میلادی برای پلتفورم‌های PC و نینتندو سویچ عرضه می‌شود.

تماشا به صورت تمام‌صفحه

دانلود با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p