Menu

اشاره کارگردان بازی Spider-Man به ساخت دنباله‌ی این بازی

هنوز 6 ماه از عرضۀ بازی Marvel's Spider-Man نگذشته است و این احمتالاً کار بر روی ساخت دنبالۀ این بازی از قبل آغاز شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، دیروز آقای "بریان اینتیهار‌ (Bryan Intihar)"، کارگردان استودیو Isomniac Games و عنوان پرطرفدار Spider-Man، طی ارسال توییتی اعلام کرد که نوشتن پیش‌نویس داستان برای عنوانی نامعلوم، که می‌تواند Marvel's Spider-Man 2 باشد را آغاز کرده است.

آقای "اینتیهار" در این توییت از حس و حال خود زمانی که اولین پیش‌نویس داستانی جدید را به دیگران نشان می‌دهد، می‌گوید و نیز اشاره می‌کند که او در حقیقت این کار را کرده است. صد البته که ایشان صریحاً از دنبالۀ عنوان Spider-Man نام نبرده است، اما با توجه به موفقیت عظیم این بازی، می‌توان فرض را بر این گرفت که شرکت سونی پس از عرضۀ Spider-Man از استودیو Isomniac Games خواسته است تا بلافاصله ساخت دنبالۀ این عنوان را آغاز کند.

در حقیقت، ما پیش از این می‌دانستیم که پس از عرضۀ اولین بازی، توسعه‌دهندگان در استدیو Isomniac Games ساخت نسخۀ بعدی را در سر دارند و آقای "اینتیهار" نیز نظر خود را دربارۀ اینکه در نسخۀ بعدی می‌خواهند چه چیزهایی را امتحان کنند، چه کارهایی انجام دهند و به چه موفقیت‌هایی برسند، بیان کرده است.

عنوان Marvel's Spider-Man هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در دسترس است.