Menu

ویدئوی جدیدی با محوریت معرفی صداپیشگان Resident Evil 2 Remake منتشر شد

Resiednt Evil 2 یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ است و یکی از دلایل موثر در این امر، تلاش برای غرق کردن بازیکن در فضای مخوف شهر Raccoon City می‌باشد. عواملی مانند جزئیات شگفت‌انگیز، گرافیک فوق‌العاده، صداگزاریِ متناسب با جو بازی و بالارفتن آدرنالین بازیکن هنگام تجربه‌ی این عنوان به جذاب شدن Resident Evil 2 Remake کمک کرده‌اند اما نباید نقش کارکترهای اصلی را فراموش کرد.

در واقع اگر شما افراد مناسب را برای صداپیشگی کارکترها انتخاب نکنید، نمی‌توانید به درستی حس و حال داستان را روایت کنید. یکی از بهترین قسمت‌های Resident Evil 2 Remake حضور پروتاگونیست‌های محبوبی مثل "لیان کندی" و "کلیر ردفیلد" و هم‌چنین کارکترهای فرعی مانند "ایدا وانگ" و "هنک" می‌باشد. درحالی که اغلب اوقات توسعه‌دهندگان و کسانی که یک بازی را خلق می‌کنند مورد تحسین (یا انتقاد) قرار می‌گیرند اما استعدادها و بازیگرانی که صدای خود را به کارکترهای یک بازی قرض می‌دهند به اندازه‌ای که شایسته هستند، مورد قدردانی قرار نمی‌گیرند. البته درست است که "تروی بیکر" و "نولان نورث" را همه می‌شناسند اما بیشتر بازیگرانی که در نقش کارکترهای دوست‌داشتنی ما در صنعت بازی‌های ویدئویی ظاهر می‌شوند، برای بسیاری از مردم ناآشنا و ناشناخته هستند.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، اگر توانسته‌اید Resident Evil 2 Remake را تجربه کنید و دوست دارید با بازیگران این اثر آشنا شوید، ویدئویی به اشتراک گذاشته شده که به معرفی صداپیشگان نسخه‌های ژاپنی و انگلیسی این بازی می‌پردازد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

از اخبار مرتبط می‌توان به RESIDENT EVIL 2 REMAKE شامل ایستراگی می‌شود که اشاره‌ای به بازی اصلی دارد اشاره کرد. Resident Evil 2 Remake توانست از 66 نقد امتیاز 91 را کسب کند و هم اکنون بر روی PC,PS4 و Xbox One در دسترس است.