Menu

تریلر جدید Kingdom Hearts 3 جهان و شخصیت‌های Big Hero 6 را نشان می‌دهد

به تازگی Square Enix تریلر جدیدی از عنوان Kingdom Hearts 3 منتشر کرده است که به نمایش شخصیت‌ها و جهان Big Hero 6 که در بازی وجود خواهند داشت، می‌پردازد. این تریلر در PlayStation Lineup Tour به نمایش درآمد که پیش زمینه‌ای بر مراسم Tokyo Game Show می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، این تریلر با سونا (Sora)، دونالد (Donald) و گوفی (Goofy) که در حال مبارزه با Heartless بر روی پل گلدن گیت در شهر سان فرانسیسکو هستند، اغاز می‌شود. بیمکس (Baymax) به همراه هیرو (Hiro) فرا رسیده و خود را معرفی می‌کنند، سپس این گروه با یک دیگر همراه شده تا به جنگ با دشمنان خود بروند. همچنین بخش‌هایی از کارخانه هیولا‌ها، دنیا‌های درهم پیچیده،‌ اشکار شدن مقداری از داستان بازی و حضور کوتاهی از شخصیت Xehanort بعلاوه مقداری مبارزه و سکانس‌های سفینه گومی (Gummi)، در این تریلر وجود دارد.

Kingdom Hearts 3 قرار است تا فصل پایان دهنده این داستان حماسی باشد که البته این موضوع قبل‌ها از طریق مقدمه اصلی شماره‌گذاری شده در سری‌های بازی، گفته شده بود. همانند مقدمه‌های قبلی بازیکنان در داستانی قرار خواهند گرفت که برخی از مورد علاقه‌ترین شخصیت‌های دیزنی شامل Toy Story و Hercules علاوه بر شخصت‌هایی که پیش‌تر ذکر شدند، را ملاقات خواهند کرد.

می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Kingdom Hearts 3 قرار است در تاریخ 9 فروردین 1398 برای PS4 و Xbox One منتشر شود.