Menu

عنوان شوتر استودیو People Can Fly بسیار جاه‌طلبانه‌تر از چیزی است که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود

استودیو لهستانی People Can Fly بیشتر بخاطر ساخت عناوینی مانند Painkiller،Bulletstorm و همکاری با Epic Games برای توسعه Gears of War 1-3،Judgement و حتی Fortnite معروف است. همانطور که می‌دانید این شرکت در ژوئن سال 2017 اعلام کرد که با همکاری Square Enix بر روی یک شوتر AAA کاملا جدید کار می‌کند.

از آن زمان، به جز خبر پایه‌گذاری دو استودیو جدید از سوی People Can Fly و کار کردن آن‌ها بر روی بازی AAA مذکور، هیچ اطلاعات و به روز رسانی جدیدی در رابطه با مراحل توسعه این عنوان مرموز نشنیده‌ایم.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، رئیس شرکت، Sebastian Wojciechowski، در مصاحبه‌ای با DualShockers، اطلاعات تازه‌ای در رابطه با روند توسعه بازی این استودیو منتشر کرده است.

او در این باره توضیح داد:

"این پروژه در سال 2015 شکل گرفت. هدف و جاه‌طلبی در رابطه با این بازی در طول زمان رشد پیدا کرد. بنابراین این پروژه در حال حاضر بسیار تا بسیار جاه‌طلبانه‌تر و بزرگ‌تر از چیزی می‌باشد که در سال 2015 شکل گرفته بود. البته این دقیقاََ همان ایده اولیه ما است."

"من تنها می‌توانم از خوبی‌های همکاری با Square Enix سخن بگویم. در SE تیم جداگانه و اختصاصی وجود دارد که به ما در رابطه با طراحی،تکنولوژی،تولید و هنر کمک می‌کند. آنها مسئول پخش،فروش و بازریابی بازی هستند."

به نظر می‌رسد تاخیر در رونمایی از بازی به دلیل مشکلی بزرگ نیست بلکه هدف و مقیاس گستردگی آن بیشتر از قبل شده و به زمان بیشتری برای ارائه آن نیاز است.

چندی پیش نیز شرکت Square Enix نام تجاری Outsiders را به ثبت رساند. شایان ذکر است که هنوز هیچ اطلاعات و جزئیاتی درمورد اینکه بازی مورد نظر چگونه است، در دسترس نیست، اما بعید نیست این نام تجاری مربوط به پروژه جدید People Can Fly باشد.

در مجموع 3 استودیو People Can Fly نزدیک به 150 کارمند دارد که تمامی آن‌ها در حال کار برروی عنوان شوتر ذکر شده برای Square Enix هستند.

نظر شما در این مورد چیست؟