Menu

تاریخ عرضه Deracine، بازی واقعیت مجازی کارگردان Dark Souls، مشخص شد

بازی واقعیت مجازی در دست ساخت توسط FromSoftware به زودی برای مشتاقان در غرب منتشر خواهد شد. این عنوان Deracine نام دارد و برای پلتفرم PS VR در دسترس قرار خواهد گرفت.

به طور حتم Deracine یکی از غیرمنتظره‌ترین و عجیب‌ترین رونمایی‌های E3 2018 می‌باشد چرا که FromSoftware قبلا علاقه‌ای به واقعیت مجازی نشان نداده بود و ما این انتظار را نداشتیم که استودیو مذکور یک بازی واقعیت مجازی رونمایی کند، آن‌ هم عنوانی که توسط میازاکی کارگردانی شود. بر خلاق سری Dark Souls و Bloodborne این بار شاهد بازی خشنی نخواهیم بود و Deracine جنبه‌ای آرام‌تر دارد. به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به اعلانات اخیر سازنده، بازی در تاریخ 6 نوامبر 2018(15 آبان) منتشر خواهد شد.

Deracine داستان یک پری را دنبال می‌کند که برای انسان‌ها نامرئی است اما می‌تواند دنیا را بدون در نظر گرفتن زمان جست و جو کند. بازیکن خود را در یک مدرسه خواهد یافت که 6 دانش آموز به علاوه یک رهبر در آن وجود دارد و به نظر می‌آید این پری تنها کسی است که می‌تواند با رها کردن اشیاء در مکان‌هایی که دانش آموزان جست و جو می‌کنند و از طریق آشکار کردن حقیقت راز داستان بازی را حل کند.

در حال حاضر شما می‌توانید Deracine را با قیمت 29.99 دلار پیش خرید کنید و در تاریخ 15 آبان آن را تجربه کنید.