Menu

استودیوی Insomniac Games در حال کار بر روی بخش New Game+ عنوان Spider-Man است + اشاره به معرفی بازی جدید این استودیو

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی بازی جدید استودیوی خلاق و کار بلد Insomniac Games یعنی عنوان Marvel’s Spider-Man نمی‌گذرد. تمام کردن ماجراجویی اصلی این بازی که بخش داستانی آن می‌باشد، حدود 20 ساعت طول می‌کشد؛ اما شما بعد از می‌توانید ماموریت‌های فرعی بازی را انجام دهید، به پیدا کردن کیف‌های مخفی بازی بپردازید و یا اینکه بر فراز شهر نیویورک تار بزنید و در آن گردش کنید. اما اگر دلتان کمی چالش اضافه‌تر می‌خواهد، باید کمی بیشتر منتظر باشید تا بخش + New Game به این بازی افزوده شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، استودیوی Insomniac Games به تازگی در پاسخ به سوال یکی از افراد در توئیتر با نام تونی پارکر که پرسیده بود آیا عنوان Marvel’s Spider-Man شامل بخش + New Game می‌شود، تائید کرد که آن‌ها در حال کار بر روی این بخش می‌باشند.

البته بعدا این فرد توئیت‌‌های با محوریت عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر کرد و به ستایش آن پرداخت. پس استودیوی Insomniac Games هم در توئیتر خود برای شرکت Rockstar Games که توسعه دهنده و ناشر این بازی مورد انتظار می‌باشد، نوشت:

"به خاطر سردردهایی که برایتان ایجاد کردیم از شما عذر خواهی می‌کنیم Rockstar Games. ما اکنون درک می‌کنیم که دانشمندان در پارک ژوراسیک چه حسی دارند."

علاوه بر آن این امکان وجود دارد تا بعضی از افراد در بازی جدید مرد عنکبوتی توانسته باشند تا دیوار چهارم را بشکنند تا به ما خبری مهم بدهند.. همانطور که می‌دانید در بازی Marvel’s Spider-Man یک سرویس شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر وجود دارد و نام حساب کاربری مرد عنکبوتی نیز در آن NYCWallCrawler می‌باشد. در این شبکه‌ی اجتماعی یک فرد با نام مستعار igTedPrice به تازگی اعلام کرده است که "آیا شما هم شنیده‌اید که بازی جدید Insomniac Games هفته‌ی بعد معرفی خواهد شد؟" شما در زیر می‌توانید تصویری از این خبر را که در انجمن Reddit به اشتراک گذاشته شده، مشاهده کنید.

این حرف ممکن است تنها یک شوخی باشد، یا اینکه شاید هم واقعا بازی جدید این استودیو در هفته‌ی آینده معرفی شود. این اولین باری نیست که یک سازنده در بازی خود، خبر از بازی جدیدی را می‌دهد. پیش از این شرکت Ubisoft در عنوان Watch Dogs 2 این کار را انجام داده بود، علاوه بر آن اولین تصویر از بازی Assassin’s Creed Origins هم ابتدا در عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag لو رفته بود.

نظر شما چیست؟ آیا عنوان Marvel’ Spider-Man را تجربه کرده‌اید؟ آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به زودی با نقد و بررسی این عنوان هیجان انگیز با شما همراه خواهیم بود.